دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زاکانی طی یادداشتی مطرح کرد؛

ظاهرا پدیده آقازادگی درد بی‌درمان است!

آقای مطهری باید بگوید در این صحنه سرنوشت‌ساز اقتصادی کجای معرکه قرار گرفته است و مجلس چه خدمتی را در ایجاد ثبات اقتصادی به مردم نموده است. اگر فساد اقتصادی در کشور هست که هست، آقای مطهری چه نسبتی با فساد و فاسدان داشته است؟
کد خبر : 301232

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا زاکانی نماینده ادوار مجلس در صفحه شخصی‌اش پیرامون پیشنهاد مذاکره ترامپ و ذوق‌زدگی برخی چهره‌ها از این پیشنهاد نوشت: ایجاد دوقطبی‌های کاذب، شگرد آمریکا برای غفلت از ‎جنگ اقتصادی و حل مشکلات مردم است. تصمیمات جدید مسئولان و هماهنگی‌های لازم برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و حرکت جهت کنترل وضعیت نامناسب کنونی، ترامپ را بر آن داشته تا توجه مسئولان کشور را از عرصه واقعی جنگ و تمرکز بر اقتصاد غافل نمایند و لفاظی‌های بی حاصل را پیشه کنند.


ترامپ، خواهان جنجال بیشتر طرفداران مذاکره با آمریکا از جمله آقایان ناطق‌نوری و مطهری با مخالفان آن است و همراهی با رئیس‌جمهور فاسد آمریکا خسران است.


فوریت اساسی کشور، جهاد در رفع مشکل اقتصادی مردم است وشعار صرف مذاکره یا مخالفت با آن بازی در زمین دشمن و همراهی با سناریوی ترامپ است.


آقای مطهری که ید طولایی در اظهارنظر‌های بی‌پشتوانه دارد‌ ای کاش پیرامون ضرورت مذاکره با آمریکا استدلال می‌کرد و نتایج مذاکرات قبلی را نیز بیان می‌نمود و بنا به توصیه مشفقانه خودش از ورود به حوزه‌های دفاعی که هیچ نسبتی با وی نداشته و ایشان هیچ صلاحیتی برای اظهارنظر پیرامون آن ندارد، پرهیز می‌کرد تا کار دست کاردانش باشد نه مصالح انقلابی و منافع ملی ما دست سیاست‌بازان و آقازاده‌ها.


امروز ‏مصالح انقلابی و منافع ملی ما در پیروزی در ‎جنگ اقتصادی با آمریکاست. بزرگترین اشتباه غفلت از صحنه جنگ اصلی یعنی اقتصاد و معیشت مردم و ورود به لفاظی ‎ترامپ برای مذاکره است.


آقای مطهری باید بگوید در این صحنه سرنوشت‌ساز اقتصادی کجای معرکه قرار گرفته است و مجلس چه خدمتی را در ایجاد ثبات اقتصادی به مردم نموده است. اگر فساد اقتصادی در کشور هست که هست، آقای مطهری چه نسبتی با فساد و فاسدان داشته و تا چه اندازه در مقابل غارتگران بیت‌المال ایستاده است یا در صحنه‌های اصلی کشور تاکنون کجا به سر برده که اینک پیرامون موضوعات حیاتی کشور اظهارنظر می‌کند. علی‌الظاهر پدیده آقازادگی درد بی‌درمانی است که بدون کوچکترین سیلی خوردن برای انقلاب، آقازاده‌ها می‌توانند هم از منافع ویژه برخوردار باشند و هم طلبکار از همه، لفاظی نمایند.


از تاریخ عبرت بگیریم و همتمان را به صحنه اصلی مبارزه با آمریکا یعنی مشکل‌گشایی از زندگی ‎مردم معطوف نماییم، نه هنرنمایی‌های نخ‌نما و گنده‌گویی‌های بی‌حاصل.


منبع: جهان نیوز


انتهای پیام/4001


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته