دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1397 - 17:12

لباس جدید مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا

لباس‌های تیم فوتسال مس سونگون در فصل جدید جام باشگاه‌های آسیا رونمایی شد.
کد خبر : 301219

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا 2018 اندونزی لباس‌های خاصی را به تن کرده که توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.


مس سونگون در این رقابت‌ها از لباس‌های برند ناشناخته نروو (narrow) استفاده می‌کند. این برند که از قرار معلوم محصول کشور اندونزی است لباس‌هایی با گرافیک‌ خاص و بی‌اغراق زیبا تولید می‌کند که عمدتا در فوتسال و بعضا در فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد.


پیراهن جدید مس سونگون در زمینه عمدتا به رنگ نارنجی همراه با یک گرافیک خاص در قسمت جلوی پیراهن، شانه و آستین‌ها در سایه‌‌‌ای نزدیک به زمینه ارائه شده است. شورت و جوراب‌های نارنجی با جزئیات سفید که در پیراهن نیز مشهود است ترکیب لباس اول مس سونگون در رقابت‌های آسیایی را کامل می‌کند.


جدای از طرح و برند لباس، چیدمان استاندارد اجزای روی پیراهن از جمله لوگوها و فونت مورد استفاده برای نوشته‌ها و شماره بازیکنان لباس مس را به یکی از خاص‌ترین لباس‌هایی که تاکنون به تن تیم‌های ایرانی دیده‌ایم تبدیل کرده است.


ترکیب پیراهن و شلوار دروازه‌بانی و همچنین لباس نیمکت‌نشینان و کادر فنی مس آنقدر منظم ست شده که بیننده را به وجد می‌آورد.


انتهای پیام/4051


انتهای پیام/

برچسب ها: مس سونگون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته