دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1397 - 12:44
خداداد عزیزی:

سپیدرود به مرور زمان بهتر می‌شود/ توجهی به حواشی ندارم

سرمربی تیم سپیدرود گفت: پیش از بازی با سایپا گفته بودم نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم و نتایج خوبی بگیریم.
کد خبر : 301098

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد اینکه شکست 6 بر یک تیمش برابر سپاهان با حواشی زیادی همراه شده است، گفت: باخت هم جزئی از فوتبال است. ما راه خودمان را می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا نتایج‌مان بهتر از قبل شود. من از قبل از بازی با سایپا در هفته اول هم گفته بودم که چون دیر تمرینات پیش‌فصل را شروع کرده بودیم، در 5 هفته اول شرایط خوبی نداریم و بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی نیاز به زمان دارند و باید به هماهنگی مقبولی هم برسند.


وی در مورد اینکه اعتراضات او به داور مسابقه در بازی با سپاهان باعث شد از کنار زمین اخراج شود، اظهار کرد: متاسفانه در برنامه تلویزیونی علی خسروی در نقد کار داور بازی ما، اعلام کرد داوری عالی بوده است. به نظرم او مسابقه دیگری را دیده بود و چنین نظری را بیان کرد. ما تیم میزبان بودیم ولی کمک داور بازیکن تیم سپاهان را که 4 متر در آفساید بود را ندید. نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری به ضرر ماست ولی امیدوارم که در آینده درست شود چرا که سر تیم ما بریده می‌شود و امتیازهای حساسی را از دست می‌دهیم.


سرمربی تیم سپیدرود درباره اینکه وجود یک تیم دیگر با نام سپیدرود در رشت برای تیمش که در لیگ برتر بازی می‌کند، ایجاد حاشیه می‌کند یا خیر، عنوان کرد: نمی‌دانم اشخاصی هستند که برای ما حاشیه درست می‌کنند یا نه، ولی به صورت کلی دوست ندارم راجع به تیم دیگری صحبتی داشته باشم.


وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش با ماشین‌سازی در تبریز بیان کرد: بازی بسیار سختی بیرون از خانه داریم و هر چه رو به جلو می‌رویم بازیکنان با هم آشناتر می‌شوند. شرایط ما با تمرینات بیشتر بهتر می‌شود و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم در کسب امتیاز موفق‌تر عمل کنیم تا سیر صعودی تیم‌مان مشخص شود.


عزیزی درباره اینکه فحاشی‌هایی که علیه او در بازی با سپاهان صورت گرفت صدای امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم اصفهانی را هم در آورد، تصریح کرد: قلعه‌نویی از جنس فوتبال است و اتفاقاتی که برای من افتاد برای او و دیگر مربیان هم رخ داده است. اتفاق غیرطبیعی نبوده و من حواسم به کار خودم است. قصد داریم برای انجام تمرینات به تهران برویم و از آنجا هم به تبریز برویم تا مقابل ماشین‌سازی بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.


انتهای پیام/4048


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته