دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1397 - 11:40

ارسال پیام جوانان فوعه و کفریا به دفتر مقام معظم‌رهبری

جمعی از جوانان اهل فوعه و کفریا در دیدار با نماینده دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء اعلام آمادگی کردند تا به رزمندگان این نیروی مقاومت بپیوندند و با همکاری این گروه زادگاه خود را از چنگال اشغالگران تکفیری آزاد کنند.
کد خبر : 301060

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، هیاتی به نمایندگی از شیخ اکرم کعبی برای بررسی مشکلات اهالی فوعه و کفریا به حلب اعزام شد. شهروندان آواره فوعه و کفریا در جریان این بازدید مشکلات خود را در زمینه‌های اسکان، بهداشت، درمان، تغذیه و خدمات اولیه با نمایندگان نجباء در میان گذاشتند.


فرستاده دبیرکل نجباء پای صحبت‌های مردم نشست و با ابراز تاسف از وضعیت موجود به آنان قول داد علاوه‌ بر رایزنی با مقام‌های مسئول در حلب موارد مطروحه را به دفتر مقام‌معظم‌رهبری در تهران و همچنین شیخ اکرم کعبی منتقل کند.



مسئول روابط عمومی و ارتباطات نجباء در سوریه گفت: «این جنبش به‌ حکم وظیفه از ابتدای بحران در منطقه حضور یافت و برای رفع محاصره فوعه و کفریا ده‌ها شهید تقدیم کرده‌است.»


وی افزود: «فقط در ناحیه العیس 38 نفر از رزمندگان نجباء شهید شدند و دبیرکل ما در همه عملیات‌های مرتبط با ادلب حاضر بود و در آن زمان نمازجمعه را در مسجد خالد بن‌ولید شهر العیس اقامه کرد.»


جوانان اهل فوعه و کفریا در گفت‌وگو با نماینده شیخ اکرم کعبی اعلام آمادگی کردند که به رزمندگان نجباء ملحق شوند تا با همکاری این گروه مقاومت زادگاه خود را از چنگال اشغالگران تکفیری آزاد کنند.


انتهای پیام/4077/4033


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب