دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 10:35
سرپرست واحد شاهرود:

مرکز بیماری‌های خاص دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در جمع کارکنان این دانشگاه از راه‌اندازی قریب‌الوقوع مرکز بیماری‌های خاص این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 30092

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد دزیانیان که در بین کارکنان این دانشگاه سخن می‌گفت، افزود: با تلاش‌های انجام‌شده و همکاری مرکز بیماری‌های خاص کشور و عده‌ای از خیران، مرکز بیماری‌های خاص شاهرود به‌زودی در مجموعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود راه‌اندازی خواهد شد.


وی اظهار کرد: این مرکز در ابتدا پیشرفتی 30 درصدی داشت و به علت پاره‌ای مشکلات از جانب پیمانکار وقت متوقف شده بود که با رایزنی‌های انجام‌شده و تلاش مسئولان دانشگاه، همکاری خوب و درخور شأن مرکز بیماری‌های خاص کشور و کمک و مساعدت عده‌ای از خیران ظرف مدت دو سال تکمیل شد.


دزیانیان با اعلام اینکه دانشگاه آماده است تا این مرکز را هر چه سریعتر راه‌اندازی کند، خواستار همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای انجام این مهم شد و گفت: بی‌شک راه‌اندازی چنین مرکزی که در استان وجود ندارد، می‌تواند گام مهمی در رفع مشکلات بیماران خاص باشد و این امر باید هر چه زودتر و بلادرنگ انجام شود.


وی با تشکر از کارکنان دانشگاه که در اعتلای این مجموعه علمی بزرگ تلاش می‌کنند، ابراز امیدورای کرد با تلاش استادان، کارکنان و دانشجویان هر روز شاهد شکوفایی بیشتر این دانشگاه باشیم.


در این مراسم از تعدادی از دست‌اندرکاران ساخت و تجهیز مرکز بیماری‌های خاص دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد. همچنین در این مراسم از علی‌اصغر عسکری که به افتخار بازنشستگی از این واحد دانشگاهی نائل آمده بود، قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته