کارگاه مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل برگزار شد
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، در کارگاه مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل که در اتاق بازرگانی صنایع و معادن تهران و با حضور ۹۰ نفر از مدیران ارشد بخشهای اقتصادی کشور و اعضای انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد، محمدرضا حقیقی دبیر انجمن روابط عمومی ایران با توجه به مسائل پیش آمده اخیر و مشکلات پیش رو که در حوزه روابط بینالملل توسط کشورهای زورگو برای کشورمان ایجاد شده، ضمن تبیین کامل موضوع، پیشبینی آرایش رسانهای مناسب در شرایط بحران به منظور جلوگیری از هجمههای رسانههای بیگانه را امری ضروری دانست و گفت: در این برهه از زمان رسانهها میبایست هوشمندانه خبرها را مدیریت کنند.
دبیر انجمن روابط عمومی ایران در ادامه ضمن تشریح مدل swot و کاربرد آن در آسیبشناسی روابطعمومیهای کشور افزود: همه مدیران و کارشناسان میبایست نسبت به تدوین و طراحی مدلها و مدیریت استراتژیک این حوزه آشنا و نسبت به ارائه مدل بومی استراتژیک سازمانی خود در راستای کاهش هزینهها و چابکسازی سازمانی اقدام کنند تا به حداکثر کارایی و بهرهوری برسند.
شایان ذکر است، در پایان این کارگاه تخصصی که در روز سه شنبه ۹ مرداد ماه سال جاری برگزار شد، دکتر حقیقی به سؤالات حاضران پاسخ داد.
این گزارش می افزاید، اجلاس فرصت های تجاری ایران و آفریقا دوشنبه ۸ مرداد ماه امسال در محل اتاق بازرگانی ایران با حضور جمعی از سفرای اتحادیه آفریقا از جمله کنیا، سنگال، آفریقا جنوبی، ساحل عاج، الجزایر، موریتانی، غنا، نیجریه، شیخ السفرا آفریقا، وزارت امور خارجه، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان توسعه تجارت، وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت کشور، وزارت بهداشت، شورای همکاریهای اقتصادی ایران و آفریقا و صندوق ضمانت صادرات و جمعی از فعالان اقتصادی در دوران پسا برجام به منظور آخرین وضعیت تجاری ایران و آفریقا و ارائه پیشنهادها و راهکارهایی برای توسعه و رفع موانع پیشرو با همکاری موسسه آینده پژوهان شریف برگزار شد.
منبع: پایگاه خبری هنر هشتم
انتهای پیام/4002
انتهای پیام/