دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 09:57
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 28

خوزستان، مدعی اول قهرمانی مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

تیم خوزستان با برگزاری دومین روز از مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان، با کسب دو پیروزی خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی مسابقات معرفی کرد.
کد خبر : 30076

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم خوزستان با عبور از سد تیم قزوین به دومین برد پیاپی خود دست پیدا کرد. این تیم توانست در سومین مسابقه روز دوم با نتیجه قاطع 69 بر 46 از سد حریف خود بگذرد و به این ترتیب تنها تیم بی‌شکست مسابقات تا اینجای کار لقب گرفت. تیم خوزستان در نخستین بازی خود توانسته بود بر تیم سخت‌کوش گیلان فائق شود.


کرمانشاه و اصفهان برگزار کننده نخستین دیدار روز دوم بودند. تیم کرمانشاه با تکیه بر برد شیرین روز اول تلاش داشت تا با کسب دومین برد خود را به عنوان مدعی مطرح کند و اصفهان نیز در اندیشه جبران شکست مقابل مازندران پای به این دیدار گذاشت که در نهایت این تیم اصفهان بود که با شکست حریف خود و کسب امتیازات این مسابقه خود را برای روز آخر و حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات امیدوار نگه داشت.


برگزار کننده دومین دیدار این روز تیم‌های مرکزی و مازندران بودند. دیداری تماشایی و نزدیک که در پایان با نتیجه نزدیک 73- 71 به سود مرکزی خاتمه یافت تا تیم مرکزی نیز شکست روز اول خود را به این ترتیب جبران کند.


آخرین دیدار روز دوم را تیم‌های چهارمحال بختیاری و گیلان برگزار کردند در پایان تیم گیلان توانست در کم‌گل‌ترین دیدار مسابقات با نتیجه 44 بر 35 از سد حریف خود عبور کند.


به این ترتیب و در مجموع دو گروه، تیم خوزستان با کسب دو برد پیاپی علاوه بر قرار گرفتن در صدر گروه اول مسابقات، توانست تا اینجای کار خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند. تیم قزوین نیز تنها تیمی است که تا اینجای کار امتیازی کسب نکرده است.


مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در روز آخر دور مقدماتی با برگزاری دیدار تیم‌های اصفهان و مرکزی، گیلان و قزوین، خوزستان و چهارمحال بختیاری و مازندران با تیم کرمانشاه در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ادامه پیدا می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته