دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
داور جشنواره سراسری اتودهای نمایشی ازنا خبر داد؛

رقابت 12 گروه در جشنواره سراسری اتودهای نمایشی ازنا

داور هفتمین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی ازنا گفت: در این دوره 12 گروه در حوزه اتودهای نمایشی با هم رقابت خواهند کرد و با توجه به حساسیت‌های جشنواره توجه داوران به جنبه‌های فیزیکی، ذهنی و حسی بازیگران خواهد بود.
کد خبر : 300668

وحید لک در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا اظهار کرد: هفتمین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی استان لرستان از روز گذشته آغاز شده و قرار است تا فردا 12 مردادماه، 12 گروه از استان‌های مختلف در قالب آن به رقابت بپردازند.


وی با بیان اینکه این هفتمین دوره این جشنواره سراسری در طول 10 سال گذشته است، گفت: این جشنواره جزو اولین جشنواره‌هایی بوده که با محوریت اتودهای نمایشی برگزار شده است.


داور هفتمین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی ازنا تأکید کرد: شهر ازنا استان لرستان در میان استان‌های کشور، مبتکر این جشنواره بوده و در تقویم جشنواره‌های مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به ثبت رسیده است.


داور هفتمین جشنواره سراسری اتودهای نمایشی استان لرستان تصریح کرد: همانطور که از مفهوم جشنواره مشخص است، قرار است در بحث بازیگری شاهد ارتقای کیفی باشیم که هنرمندان بازیگر تئاتر هم طراحی اولیه و قابلیت‌های خود را در یک اتفاق به نمایش بگذارند.


وی ادامه داد: بازیگران در این جشنواره، ایده‌پردازی‌ و ایده‌سازی در تولید یک اتود را نشان می‌دهند تا به یک محصولی رسند. در این نوع برگزاری جشنواره بیشتر جنبه‌های فیزیکی، ذهنی، اندیشه، حسی و مردمی بازیگران حساسیت دارد و داوران هم براین موضوع توجه دارند.


لک در پایان گفت: برگزیدگان و منتخبان این جشنواره، در مراسم اختتامیه که فردا 12 مردادماه در شهر ازنا استان لرستان برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب