دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1397 - 10:09

افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کشور تا 2 سال آینده در تهران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از افتتاح بیمارستان یک‌هزار تختخوابی شهدای تجریش به عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی کشور تا دو سال آینده خبر داد.
کد خبر : 300659

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، نعمت‌الله ترکی در جلسه بررسی سند توسعه در برنامه ششم استان تهران با برش شهرستان شمیرانات با بیان اینکه پنج بیمارستان تخصصی در شهرستان شمیرانات خدمات‌رسانی می‌کنند که در سطح کشوری مراجعه بیمار دارد، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه برای کاهش مشکلات بهداشت و درمان شهرستان شمیرانات سه بیمارستان دیگر احداث خواهد شد.


وی افزود: بیمارستان یک‌هزار تختخوابی شهدای تجریش هم تا دو سال آینده به عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی کشور در شمیرانات افتتاح می‌شود.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به وجود 43 روستا در شمیرانات در بخش سد لتیان اشاره کرد و گفت: آبرسانی و تصفیه فاضلاب این روستاها نیاز به تصمیم‌گیری دارد که تا پایان برنامه ششم توسعه همه روستاهای بالادست سد از آب شرب و امکانات تصفیه فاضلاب برخوردار می‌شوند.


گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا پایان برنامه ششم توسعه در شمیرانات امکانات خانه‌های بهداشت شهرستان شمیرانات با تأمین کامل منابع مهیا شود.


انتهای پیام/4076



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب