دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 09:27
در گفت و گو با آنا

سخنگوی باشگاه ملوان: بهشتی باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد

محمود آذرگون گفت: اگر واگذاری مالکیت ملوان به بهشتی صورت نگیرد اتفاق خاصی نیفتاده است.
کد خبر : 30064

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از این که داریوش بهشتی از مالکیت باشگاه ملوان بندر انزلی انصراف داد، سخنگوی این باشگاه در گفت و گو با خبرنگار آنا عنوان کرد که بهشتی تا پایان امروز فرصت دارد به تعهداتش عمل کند.


وی در ادامه افزود: «بهشتی تا الان به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرده است. اگر امروز نیز وی در این زمینه اقدامی انجام ندهد فکر دیگری می کنیم.»


آذرگون درباره ناراحتی بهشتی بابت نداشتن حق امضا تصریح کرد: «وقتی که بهشتی هیچ کدام از قول هایی که داده را انجام نداده چگونه انتظار دارد به وی حق امضاء بدهیم. بهشتی قرار بود 25 درصد از قراردادهای سال گذشته و 20 درصد از قراردادهای امسال را پرداخت کند اما تا الان این کار را نکرده است.»


سخنگوی باشگاه ملوان در پاسخ به این سوال که واکنش هیات مدیره ملوان در قبال کناره‌گیری بهشتی از مالکیت این باشگاه چه خواهد بود؟ عنوان کرد: «بهشتی تا پایان امروز فرصت دارد به تعهداتش عمل کند. در غیر اینصورت فکر دیگری خواهیم کرد. ضمن اینکه وی یک چک 20 میلیارد تومانی به عنوان ضمانت نزد ما دارد.»


آذرگون درباره صحبت های بهشتی مبنی بر اینکه سخنگوی باشگاه ملوان برای حضور در انزلی پول بنزین اتومبیلش را هم از باشگاه طلب می کند گفت: «این حرف ها واقعیت ندارد. من در 6 سال گذشته ریالی از باشگاه ملوان دریافت نکرده ام. بهشتی بابت این اظهارات باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد و حرف‌های خود را ثابت کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته