دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1397 - 00:05
یاران مهربان/ 25

اثر مرکب؛ برای آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد

اگر در جست‌وجوی موفقیت و پیشرفت شخصی هستید و یا به دنبال راهی واقعی و مطمئن برای تغییر زندگی و تحقق بخشیدن به رویاهایتان می‌گردید، خواندن کتاب «اثر مرکب» را از دست ندهید.
کد خبر : 300575

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، اگر در جست‌وجوی موفقیت و پیشرفت شخصی هستید و یا به دنبال راهی واقعی و مطمئن برای تغییر زندگی و تحقق بخشیدن به رویاهایتان می‌گردید، خواندن کتاب «اثر مرکب» نوشته‌ «دارن هاردی» نویسنده‌ آمریکایی و ناشر مجله «موفقیت» را از دست ندهید. هاردی این کتاب را بر اساس تجربیات اثبات‌ شده و سودآور نوشته و در آن به چگونگی به‌کارگیری استعدادها در جهت استفاده از فرصت‌های موجود پرداخته است. این کتاب راه‌های پیروزی در رقابت‌ها و چالش‌های زندگی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.


دارن هاردی مؤسس و سردبیر مجله‌ موفقیت در آمریکا است. به گفته‌ خودش او هر سال با متخصصان بسیاری گفت‌وگو می‌کند، مقاله‌ها و کتاب‌های زیادی را خوانده و بررسی می‌کند و با افراد مشهور از جمله بازیگران، قهرمانان ورزشی، سرمایه‌گذاران بزرگ و صاحبان کسب‌وکار موفق ملاقات می‌کند و در نتیجه همه‌ فنون موفقیت، رشد و پیشرفت شخصی را پیدا کرده و به حالت قابل ارائه برای دیگران تبدیل می‌کند.


او حاصل تلاش‌هایش را در کتاب اثر مرکب (Compound Effect) منتشر کرده که به بیش از بیست زبان ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است. همه‌ حرف هاردی در این کتاب این است که عامل موفقیت‌ها «جمع قدم‌های کوچک که ثابت قدم برداشته می‌شوند» است.


انتشارات و مترجمان زیادی اقدام به چاپ و نشر این کتاب در ایران کردند، در این میان کتاب منتشر شده توسط انتشارات نگاه نوین که توسط لطیف احمدپور و میلاد حیدری ترجمه شده بیشتر در بازار مورد اقبال قرار گرفته است.


انتهای پیام/4028


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته