دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1394 - 09:10
قدرتیان:

فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم گفت: فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که قطعاً برکات فراوانی برای نظام داشته و خواهد داشت.
کد خبر : 30056

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمود قدرتیان در دیدار با حجت‌الاسلام راستگو امام جمعه اهرم به مناسبت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در کشور اظهار کرد: از دیگر جنبه‌های مثبت و بارز فریضه معنوی نماز جمعه، این است که مومنان همه هفته از اخبار و رویدادهای صورت گرفته در منطقه و کشور و حتی جهان آگاهی پیدا می‌کنند و نیز در محفلی معنوی با تجدید بیعت با آرمان‌های نظام و رهبری، احوال یکدیگر را نیز جویا می‌شوند.


قدرتیان خطاب به امام جمعه شهر اهرم گفت: حضور شما برای مجموعه شهر، به ویژه مجموعه نظام آموزش عالی در شهر و خاصه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، حضوری مغتنم است که از این حیث بر خود می‌بالیم که توانسته‌ایم در راستای منویات نظام و رهبری گام برداریم.


راستگو نیز در این دیدار از تلاش‌های صورت گرفته مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در توسعه شهر، به ویژه در عرصه فرهنگی تشکر کرد و دانشگاه آزاد اسلامی اهرم را به عنوان قطب اصلی و موتور محرکه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهر اهرم توصیف کرد.


در پایان از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، لوح سپاس و هدیه‌ای به پاس همراهی‌ها و مساعدت‌های امام جمعه اهرم با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به وی اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته