دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1397 - 03:12

نیسان آبی سارق را لو داد

رئیس کلانتری 117 جوادیه تهران با اشاره به دستگیری یک سارق منزل و خودرو گفت: خودرویی که این متهم به سرقت برده بود، هنگام سرقت از یک خانه، او را لو داد و به دستگیری‌اش ختم شد.
کد خبر : 300497

اسدعلی الماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص توقف مشکوک و بی‌مورد یک دستگاه خودروی نیسان در یکی از خیابان‌های جوادیه، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، اظهار کرد: با حضور ماموران در محل و بررسی شماره پلاک و مشخصات خودروی مذکور، مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از محدوده راه آهن به سرقت رفته است و با روشن شدن این موضوع، ماموران به ظن این که سارق باید در محل حضور داشته باشد به تحقیقات میدانی در این زمینه پرداختند.
این مقام انتظامی اعلام کرد: ماموران در حال بررسی بودند که یکی از شهروندان به آنها مراجعه و اظهار کرد که سارقی را در حال بالا رفتن از دیوار یک خانه مشاهده کرده است و از ماموران خواست به موضوع رسیدگی کنند.
وی اضافه کرد: بلافاصله ماموران با راهنمایی‌های این شهروند به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل مذکور یک سارق را در حال بالا رفتن از دیوار یک خانه و حضور در بالکن طبقه دوم آنجا مشاهده کرده و بنابر وظیفه ذاتی خود برای دستگیری متهم اقدام کردند.
رئیس کلانتری 117 جوادیه ادامه داد: متهم در یک عملیات تعقیب و گریز چند دقیقه در منزل مذکور بازداشت و با شکایت مالک خانه و شهادت شاهدان ماجرا برای بازجویی به کلانتری منتقل شد.
به گفته الماسی؛ این متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت خودروی نیسان و همچنین سرقت از منزل شهروندان در این محدوده و مناطق دیگر تهران طی شب‌های گذشته اعتراف کرد و با تکمیل پرونده در اختیار ماموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مذکور نیز تعدادی لوازم داخلی خودرو و منزل از جمله، ضبط و باند خودرو، دوچرخه، کیس و مانیتور رایانه، اسپیکر، کفش و کتانی و غیره... کشف شد، تصریح کرد: با شناسایی مالک خودرو، وی در کلانتری حاضر و از سارق شکایت کرد که پس از صورت‌جلسه، خودروی مکشوفه به وی بازپس داده شد.


انتهای پیام/4009/4039


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته