دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1397 - 00:54
ملی‌پوش تیم ملی شمشیربازی در گفت‌و‌گو با آنا:

تمام هدف و انگیزه ما کسب مدال در جاکارتاست

شمشیرباز تیم ملی‌ گفت: بازی‌های آسیایی اهمیت ویژه‌ای برای ایران دارد و تمام هدف و انگیزه ما کسب مدال در این مسابقات است.
کد خبر : 300489

مجتبی عابدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره آخرین شرایط خود قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: همه ما مدت‌هاست که در اردوی تیم ملی هستیم و برای رسیدن به بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی تلاش می‌کنیم.‌ در واقع هدف اصلی ما این است که بهترین نتیجه را بگیریم و مدال‌‌آور باشیم و به خاطر آن است که در اردوی تیم ملی هستیم.


وی گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی جاکارتا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم. مردم از کسب نتایج خوب ما در میادین بین‌المللی و آسیایی خوشحال می‌شوند و به خاطر همین از ما توقع دارند، ما هم تلاش می‌کنیم که انتظارات را برآورده کنیم و دل آنها را شاد کنیم. ‌دوره گذشته در بازی‌های آسیایی اینچئون ما در بخش تیمی سابر توانستیم به مدال نقره برسیم و حالا هم من و هم سایر شمشیربازان در تلاش هستیم که هم در بخش تیمی و هم انفرادی نتیجه‌ای به مراتب بهتر از دوره گذشته به دست آوریم.


شمشیرباز تیم ملی همچنین گفت: در این چند وقت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت‌های خوبی از ورزشکاران داشتند و مراسم بدرقه هم از سوی وزارت ورزش برای ورزشکاران برگزار شد. در این مراسم همه ورزشکاران از رشته‌های مختلف همدیگر را دیدند و همین موضوع هم به آنها انگیزه زیادی می‌دهد. امیدوارم که کاروان ورزشی ایران در این آزمون سخت و مهم دست پر به ایران بازگردد. این مسابقات اهمیت ویژه‌ای برای ایران دارد و جایگاه رنکینگ ورزش ایران را در آسیا نشان می‌دهد و همه به دنبال بهترین شدن هستند.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته