دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 14:31
سرمربی تیم فوتبال پیکان خبر داد؛

کمال همکاری با تیم ملی امید/ سال راحتی در لیگ نداریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به استیلی گفتم هر چند بازیکنی که می‌خواهی برای تیم ملی امید از تیم ما انتخاب کن و نگران نباش.
کد خبر : 300455

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: سه ماه پیش هفتم اردیبهشت‌ماه با سایپا آخرین بازی‌ را انجام دادیم و گل‌های زیادی را از دست دادیم. نسبت به آن بازی شرایط متفاوتی داریم سعی می‌کنیم از فرصت‌هایمان در این بازی استفاده کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.


جلالی گفت: توقع زیادی از خودمان داریم بازی‌های سنگینی هم پیش‌رو داریم می‌خواهیم جایگاه خوبی پیدا کنیم و برای آن هم مبارزه کنیم.‌ بازی با سایپا همیشه حساس است.‌‌ به خاطر حس درونی خوبی که به علی دایی از زمانی که به عنوان بازیکن پیش من بود لازم است بگویم امیدوارم یک بازی خوب و سربلند برای هردوی ما باشد. در هفته اول نمی‌شود درباره لیگ تحلیل کرد و فقط می‌توان گفت چه تیمی چه بازیکنانی دارد.


سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه امسال جام ملت‌ها برگزار می‌شود و همچنین بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و شما چهار بازیکن در تیم امید دارید، گفت: امسال به نظر من شرایط سختی وجود دارد لیگ با 16 تیم شروع می‌شود اما با 16 تیم به نظر من تمام نمی‌شود زیرا چالش‌های زیادی وجود دارد. خود ما چهار بازیکن در تیم امید داریم که اگر آنها را داشتیم از سه تای آنها در بازی فردا استفاده می‌کردم با این حال به خاطر قولی که به حمید استیلی دادم و به او گفتم که ما کنار شما هستیم با او همکاری می‌کنم. من به استیلی گفتم هر چند بازیکنی که می‌خواهید از تیم ما انتخاب کنید و نگران نباش و ما کمال همکاری را با او داریم.


وی افزود: حتی دیروز به این چهار بازیکن که می‌خواستند شب تمرین بیایند گفتم که به مراسم بدرقه بروید حتی از آنها خواستم سر بازی هم نیایند و تمرکزشان را روی تیم امید بگذارند اما امسال سال راحتی برای هیچ کس نیست نه برای مربیان، نه بازیکنان، نه باشگاه‌ها و نه حتی سازمان لیگ. همه ما باید خیلی سنجیده حرکت کنیم تا بتوانیم این لیگ را به سرانجام برسانیم.


منبع: فارس


انتهای پیام/4057



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته