دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
غفاری در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد؛

«مأموریت غیرممکن»؛ یک کنسرت تمام عیار سینمایی

کارگردان فیلم سینمایی «مأموریت غیرممکن»‌ گفت: این نوید را به علاقه‌مندان به سینما و موسیقی می‌دهم که منتظر یک کنسرت تمام عیار سینمایی با موضوع تولید ملی باشند.
کد خبر : 300444

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، یعقوب غفاری که از سال 1369 فعالیت هنری خود را آغاز کرد موفق شد تا در بیش از 40 پروژه سینمایی در سمت‌های مختلف شرکت داشته و لحظات زیبایی را به خلق برساند.


غفاری در کارنامه هنری خود فعالیت‌هایی از جمله کارگردانی، نویسندگی، منشی صحنه، مجری طرح، تدوین و بازیگری در آثار مختلفی از جمله پایان دوم، حریم، حقیقت گمشده، امتحان، شاهرگ، آواز قو، راز شب بارانی، بید و باد، سفر به فردا، صنوبر، پشت پرده مه، مرغابی‌ها و سریال مختارنامه را داراست.


غفاری در فیلم‌ حقیقت گمشده و پایان دوم و چند فیلم و سریال دیگر بازی کرده و فیلم‌های موفق کوتاهی نیز داشته که جوایز خارجی ارزشمندی را دریافت کرده است.


حالا یعقوب غفاری پس از چندین سال تجربه و فعالیت در عرصه هنر، به سراغ ساخت دومین فیلم سینمایی خود به نام «مأموریت غیرممکن» رفت و تلاش کرد تا با پرداختن به یکی از موضوعات اساسی جامعه امروز، در قالب نمایش تلنگرهایی را به جامعه بزند.


یعقوب غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، درباره ساخت «مأموریت غیرممکن» جدیدترین فیلم سینمایی خود گفت: این فیلم نگاه جدیدی در سینمای ایران است.


وی با بیان اینکه برای نخستین بار است که سینمای ایران چنین اتفاقی را تجربه می‌کند، افزود: تلاش کردیم تا در ساخت این فیلم سینمایی سلیقه مخاطب را درنظر بگیریم و در قالب طنز و موسیقی در کنار پیشکسوتان سینما و موسیقی کاری قابل توجه به تولید برسد.


به گفته این کارگردان، داستان روایت شده در فیلم یکی از موضوعاتی است که در جامعه اتفاق افتاده و می‌افتد و با در نظر گرفتن سلیقه مخاطب به ساخت این فیلم رفتیم.


وی ادامه داد: «مأموریت غیرممکن» فیلمی جشنواره‌ای نیست و پس از انجام مراحل تدوین و صداگذاری و آماده شدن برای اکران عمومی، آن را در سینماهای کشور اکران می‌کنیم.


غفاری اضافه کرد:‌ در حال حاضر فیلم در مرحله پایانی تدوین قرار دارد و امین غفاری کار ساخت موسیقی و محسن روشن صداگذاری فیلم را انجام می‌دهد.


کارگردان «مأموریت غیرممکن» درباره حضور جمعی از خوانندگان مشهور پاپ در یک فیلم سینمایی گفت: توانستیم در این فیلم از حضور پنج خواننده مطرح کشور استفاده کنیم که در این راستا پنج نماهنگ و موسیقی زیبا مرتبط با موضوع فیلم ساخته شد و این نوید را به علاقه‌مندان به سینما و موسیقی می‌دهم که منتظر یک کنسرت تمام عیار سینمایی با موضوع تولید ملی باشند.


غفاری در پایان یادآور شد: این فیلم که با بودجه شخصی ساخته شده، تا سه ماه آینده تقدیم شورای پروانه نمایش می‌شود تا برای پخش از سینماهای کشور آماده شود.


در خلاصه داستان «مأموریت غیرممکن» آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده مأموری شده که مأموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، دو راه بیشتر ندارد...


جمشید هاشم‌پور، محمدرضا شریفی‌نیا، علی اوجی، سارا خوئینی‌ها، پادینا رهنما، نسرین نصرتی، یوسف صیادی، مینا جعفرزاده، عسل قرایی، مهران رجبی و پژمان بازغی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


انتهای پیام/4072/4073/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته