دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 12:57

سارقین مسلح طلافروشی شهرستان مانه و سملقان اعدام شدند

سه سارق مسلح که در سال 93 با هجوم به یکی از طلافروشی‌های شهرستان مانه و سملقان، مقادیر زیادی طلا و جواهر سرقت کرده بودند، در محل زندان مرکزی بجنورد به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر : 300418

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از دادگستری خراسان شمالی، سه سارق مسلحی که در سال 93 با هجوم به یکی از طلافروشی‌های شهرستان مانه و سملقان (از توابع استان خراسان شمالی) و با ایجاد رعب و وحشت، نسبت به سرقت مقادیر زیادی طلا و جواهر اقدام کرده بودند، سحرگاه روز نهم مرداد در محل زندان مرکزی بجنورد به دار مجازات آویخته شدند.


حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با اشاره به اجرای حکم سارقین مزبور اظهار کرد: طبق بررسی‌های بعمل آمده، این افراد در استان‌های مختلف به صورت مسلحانه اقدام به سرقت از کسبه و بازاریان نموده بودند و پرونده‌های متعددی در این رابطه به دادسرای عمومی و انقلاب مانه و سملقان واصل گردیده بود.


رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: پرونده اتهامی این سه نفر پس از رسیدگی در دادسرا و صدور قرار قانونی، به دادگاه انقلاب اسلامی استان ارجاع و حکم اعدام آن‌ها به اتهام محاربه از طریق تجهیز و تجرید سلاح جنگی (اسلحه کلاشینکف) صادر و پس از تایید دیوان عالی کشور اجرا شد.


وی در پایان با اشاره به امنیت پایدار استان خراسان شمالی اعلام کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با عوامل ایجاد ناامنی برای شهروندان برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان سابقه‌دار از سایر نقاط کشور با حضور در این استان به اعمال جنایتکارانه دست زده و از چنگال عدالت و مجازات بگریزند.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

برچسب ها: اعدام طلافروشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته