دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 14:35
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

ملت ایران دیگر اجازه نمی‎دهد عزت و اقتدارش در مذاکره مجدد با آمریکا پایمال شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا از بین بردن دستاوردهای انقلاب است گفت: ملت ایران دیگر اجازه نمی‎دهد عزت، کرامت و اقتدارش در مذاکره مجدد با آمریکا پایمال شود.
کد خبر : 300412

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آنا درباره آمادگی آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: مذاکره با آمریکا از بین بردن دستاوردهای انقلاب است.


وی افزود: با توجه به بدعهدی‌های مکرر آمریکا و رفتارهایی که با جمهوری اسلامی دارد و تحریم‌هایی که علیه ایران وضع کرده، مذاکره معنایی ندارد و کارساز هم نیست، چرا که مقامات کاخ سفید به دنبال تحمیل دیدگاه‌های خود هستند نه رضایت طرف مقابل.


وی پیشنهاد دونالد ترامپ برای مذاکره با رئیس جمهوری اسلامی ایران را نوعی تبلیغ انتخاباتی دانست و تاکید کرد: ترامپ برای انتخابات آتی کنگره این کشور به مذاکره با ایران نیاز دارد حتی اگر هیچ نتیجه‌ای در این مذاکره عایدش نشود. کشاندن ایران به پای میز مذاکره برای تبلیغات انتخاباتی، بهترین موفقیت و پیروزی برای ترامپ است تا با این کار بتواند طرفداران بیشتری از خود را وارد کنگره کند و از قدرت بیشتری در کنگره برخوردار شود.


دبیر حزب موتلفه اسلامی در خراسان رضوی مذاکره با کسی که چماق به دست دارد را احمقانه خواند و گفت:‌ مذاکره با آمریکایی که با وضع تحریم‌ها به دنبال فشار اقتصادی به ایران است و از دشمنان انقلاب اسلامی جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی حمایت‌های مالی می‌کند، قطعا نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت. قبلا هم آمریکایی‌ها را آزمایش کردیم و دیدیم که به هیچ‌کدام از تعهدهای خود پایبند نبودند و ملت ایران دیگر به مسئولین اجازه نخواهند داد که عزت، کرامت و اقتدارشان در مذاکره مجدد با آمریکا پایمال شود.


انتهای پیام/4071





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته