دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 12:19
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در گفت‌و‌گو با آنا:

خانواده والیبال حسین معدنی را فراموش نمی‌کند

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: معدنی یکی از بزرگان والیبال ایران بود که خیلی زود از بین ما رفت اما خانواده والیبال هیچ‌گاه او را فراموش نمی‌کند.
کد خبر : 300405

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ دهم مردادماه در تاریخ والیبال ایران هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود، روزی که والیبال ایران یکی از بهترین مربیان خود را از دست داد. حسین معدنی در دهم مرداد سال 93 از بین والیبالی‌ها رفت و با فوت او همه اهالی ورزش ایران در شوک فرو رفتند.


حسین معدنی هفت سال عضو تیم ملی والیبال ایران بود و چندسالی هم در کسوت مربی در کنار ملی‌پوشان حضور داشت.


معدنی در رده ملی، سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و تیم ملی نوجوانان را بر عهده داشته است،‌. او ایران را به جمع تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد.‌ معدنی مدتی هم سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران و مدتی هم دستیار زوران گائیچ در تیم ملی بود.‌ این مربی والیبال دو بار ایران را به قهرمانی جام کنفدراسیون آسیا 2008 و 2010 رساند و در سال 2010 هم نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی را برای ایران به دست آورد.


بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ‌در 10 مرداد 93 بعد از یک دوره بیماری سخت و بستری شدن در بیمارستان به دلیل گرفتگی مجرای صفرا درگذشت.


بهنام محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره درگذشت این مربی والیبال گفت: حسین معدنی برادر من بود و ما 13 سال هم اتاقی و هم تیمی بودیم. روزها و شب‌های زیادی را با هم گذراندیم اما متاسفانه او خیلی زود از بین ما رفت.‌ البته غیر از معدنی افراد دیگری هم بودند که برای والیبال ایران زحمت کشیدند اما خیلی زود از جمع ما رفتند و آنها را از دست دادیم.


کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: امثال معدنی در والیبال ایران زیاد هستند، کسانی که از دل و جان برای ارتقای این رشته تلاش کردند و ای کاش فدراسیون در سالروز درگذشت این عزیزان اقداماتی به صورت نمادین انجام می‌داد تا این افراد به فراموشی سپرده نشوند. هر چند که خانواده والیبال معدنی و خدماتی که او به والیبال ایران انجام داده است را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند.


محمودی در پایان گفت: مرگ یک اتفاق طبیعی در زندگی همه آدم‌هاست و دیر یا زود سراغ همه ما می‌آید اما ای کاش تا زمانی که هستیم قدر هم را بدانیم. همانطور که گفتم کاش فدراسیون برای افرادی که با مرگ از بین ما رفتند مراسم یادبودی می‌گرفت یا همینطور بازیکنانی که از تیم ملی خداحافظی می‌کنند مراسمی به عنوان تجلیل گرفته می‌شد تا کمی زحماتی که آنها برای والیبال ایران کشیده بودند جبران می‌شد.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب