دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 13:17
رتبه دو علوم انسانی در گفت‌وگو با آنا:

اولویتم رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی است/ هیچ کلاس‌ آموزشی شرکت نکردم

رتبه دو علوم انسانی کنکور سراسری97 رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی را اولویت‌های اصلی انتخاب خود قرار داده است.
کد خبر : 300376

طنین زاهدی‌کیا در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در رشته علوم انسانی که مباحث بیشتر حفظی است، نیازی به کلاس‌های آموزشی غیردرسی نیست. برای مطالعه، برنامه بودجه‌بندی آزمون داشتم که طبق همان برنامه پیش می‌رفتم و اول هر هفته برای طول هفته برنامه‌ریزی می‌کردم.


رتبه دو علوم انسانی کنکور سراسری ادامه داد: برنامه‌ای که داشتم بسیار منعطف بود و به‌طور منظم ساعات تفریحی داشت اما به طور جدی از مهرماه سال گذشته درس خواندن برای کنکور را آغاز کردم ولی به‌طور کلی از نظر درسی جزء شاگردهای برتر بودم.


وی درباره هزینه‌ کنکور عنوان کرد: اصلا در کلاس‌های آموزشی شرکت نکردم، در آزمون‌های آزمایشی شرکت کردم که مبلغی حدود 800 هزار تومان هزینه این آزمون‌ها شد، از کتاب‌های تست هم استفاده کردم اما کتاب‌ها را به تدریج از سال سوم متوسطه خریداری نمودم و در مجموع شاید حدود 3 میلیون تومان هزینه کتاب‌ها شده است.


زاهدی‌کیا درباره انتخاب رشته و دانشگاه گفت: رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی را انتخاب خواهم کرد. به رشته حقوق علاقه دارم و طبق تحقیقاتی که داشتم به این نتیجه رسیده‌ام که دانشگاه شهیدبهشتی در این رشته بهتر است.


رتبه دو علوم انسانی کنکور سراسری 97 رمز موفقیت خود را تدوام در تلاش می‌داند و آن را به کنکوری‌های سال بعد توصیه می‌نماید.


وی همچنین درباره نقش خانواده‌ در موفقیتی که کسب نموده گفت: قطعا خانواده نقش مثبتی دارد، به‌طور کلی خانواده می‌تواند نقش حمایتی داشته باشد اما اصل کار را دانش‌آموز انجام می‌دهد. خانواده می‌تواند فضای مناسب ایجاد کنند و نوسانات روحی که در این دوره پیش می‌آید را کنترل کنند و مدارا نمایند.


زاهدی‌کیا در پایان با اشاره به نقش مباحث کمک‌آموزشی در کسب رتبه تک‌رقمی گفت: از کتاب کمک آموزشی و تست برای همه درس‌ها استفاده کردم که بسیار هم مهم بود و تاثیر قطعی داشت، معتقدم تست زدن خیلی مهم است.


انتهای پیام/4060/4007


انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور سراسری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته