دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1397 - 06:06
جانشین اسبق فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با آنا:

مذاکره بدون پیش‌شرط بازی جدید ترامپ است

جانشین اسبق فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مذاکره بدون پیش‌شرط بازی جدید ترامپ است، گفت: مسیر مذاکره با آمریکا در برجام امتحان شده و مذاکره مجدد در این خصوص بی‌معناست.
کد خبر : 300355

محمدباقر ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی‌ و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درخواست ترامپ برای مذاکره مستقیم و بدون پیش‌شرط با جمهوری اسلامی را نهایت وقاحت سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد و گفت: این شخص از زمانی‌که رئیس‌جمهور آمریکا شده مدام علیه کشور ایران صحبت می‌کند، خط و نشان می‌کشد و پیش‌شرط تعیین می‌کند. پیشنهاد مذاکره بدون پیش‌شرط هم بازی جدید اوست.


وی ادامه داد: مسیر مذاکره با آمریکا در گذشته در رابطه با برجام امتحان شده و مذاکره مجدد در این خصوص بی‌معناست و موجب مشروعیت‌بخشی به جاه‌طلبی‌های ترامپ خواهد شد. او می‌خواهد به اسم مذاکره بدون پیش‌شرط ما را به پای میز مذاکره بکشاند و بعد درخواست‌‌‌هایی چون قدرت موشکی و حمایت ایران از محور مقاومت را مطرح کند، اما دستش برای جمهوری اسلامی رو شده است.


به گزارش آنا دونالد ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی با نخست‌وزیر ایتالیا آمادگی خود را برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران اعلام کرد و گفت: من به ملاقات کردن اعتقاد دارم. اگر آن‌ها بخواهند، من به‌طور قطع با مقام‌های ایران ملاقات خواهم کرد. نمی‌دانم که آیا آنها آماده این کار هستند. آنها اکنون در حال پشت سر گذاشتن دوره سختی هستند. اگر آن‌ها بخواهند ملاقات کنند، من هم ملاقات خواهم کرد.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته