دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 10:18
نماینده مردم سرپل ذهاب و دالاهو در مجلس:

گزارش کمیسیون اصل ۹۰ از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه+ متن کامل گزارش

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه را در صحن قرائت کرد.
کد خبر : 300349

به گزارش حوزه مجلس خبرگزاری آنا از خانه ملت، فرهاد تجری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اصل 90 درخصوص بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان و ستاد بازسازی به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه پس از وقوع زلزله 21 آبان 96 غرب استان را قرائت کرد و گفت: گزارش مذکور به بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان و خسارات وارده بر اثر وقوع زلزله 7.3 ریشتری غرب استان کرمانشاه می‌پردازد و براساس بازدید میدانی و دیدارها به فرآیند اقدامات انجام گرفته از جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تا روند آماربرداری و اسکان اضطراری اشاره شد.


نماینده مردم سرپل ذهاب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیات کارشناسی کمیسیون اصل 90 نیز در تاریخ 20 فروردین تا 22 فروردین ماه به بازدید میدانی از منطقه پرداخت و در این گزارش به طور مفصل به این بازدید و مصوبات هیات وزیران و صندوق توسعه ملی پیرامون تخصیص اعتبار به خسارت دیدگان ناشی از زلزله پرداخته شده است.


وی با اشاره به کمک‌های مردمی صورت گرفته به تصمیمات اتخاذ شده و اقدامات صورت گرفته از زمان وقوع زلزله اشاره کرد و گفت: در بخش دیگری از گزارش به نقاط قوت و ضعف اقدامات انجام گرفته و مدیریت بحران اشاره شده است، همچنین مشکلات و معضلاتی که موجب رنجش زلزله‌زدگان شده و در اکثر دیدارها و بازدید به طور مشترک توسط مردم و مسئولان با تیم اعزامی در میان گذاشته شده در این گزارش تشریح شده است.


تجری یادآور شد: پیشنهاداتی درباره مدیریت بحران و همچنین در خصوص استان کرمانشاه در این گزارش آمده است، همچنین به روند امداد رسانی و مسائل امنیتی و کاستی‌ها و اتفاقات رخ داده در این گزارش اشاره شده است.


متن کامل گزارش کمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاههای خدمات‌رسان و ستاد بازسازی به مردم زلزله‌زده‌ استان کرمانشاه پس از وقوع زلزله مورخ 21 آبان 96 را اینجــــا مشاهده کنید.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون اصل 90
ارسال نظر
قالیشویی ادیب