دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1397 - 20:50

همایش «کدام رشته؟ کدام دانشگاه؟» در واحد رامسر برگزار شد

همایش بزرگ هدایت تحصیلی با عنوان «کدام رشته؟ کدام دانشگاه؟» با هدف آگاه¬سازی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان های رامسر ، تنکابن در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.
کد خبر : 300264

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا، در آستانه فرارسیدن ایام انتخاب رشته دانشگاه، واحد رامسر همایش «کدام رشته؟ کدام دانشگاه؟» را ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال 1397و خانواده‌ آنان برگزار کرد.


علی خلخالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، برگزاری این همایش را از رسالت‌های اصلی این دانشگاه دانست و گفت: این همایش با هدف ارج نهادن به مشاورین منطقه برگزار شد تا دانش‌آموزان بتوانند از نزدیک با مسائلی نظیر شناسایی رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور و نحوه انتخاب رشته درست و مناسب بیشتر آشنا شده تا بتوانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.


در این همایش موضوعاتی از قبیل شناخت رشته‌های دانشگاهی، اولویت‌بندی در انتخاب رشته، اهمیت شناخت دانشگاه‌های مختلف، اهمیت انتخاب رشته و دانشگاه در آینده داوطلبان و غیره از سوی کار‌شناسان مشاوره انتخاب رشته تشریح شد.


در پایان با قدردانی از مشاوران، لوح سپاسی از طرف دانشگاه به رسم یادبود به آنان اهدا شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته