دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر:

اخلالگران نقشی در افزایش قیمت سکه و طلا نداشتند

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت جهانی سکه و طلا تغییراتی نداشته است و باید صبر کنیم ببینیم که فردا چهارشنبه قیمت رسمی جهانی سکه و طلا چه میزانی اعلام می‌شود.
کد خبر : 300256

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، محمد کشتی آرایی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین قیمت طلا و سکه در کشور اظهار داشت: افزایش قیمت طلا و سکه با توجه به عرضه و تقاضا در کشور تعیین می‌شود و دلیل اینکه در چند وقت اخیر شاهد افزایش قیمت سکه و طلا در کشور بودیم این است که تقاضا برای خرید سکه و طلا افزایش یافته است.


وی در خصوص آخرین وضعیت نرخ سکه و طلا در کشور گفت: قیمت طلا نسبت به روز گذشته حدود یک میلیون کاهش یافته است، دلیل این امر هم کاهش تقاضا برای خرید سکه و طلا بوده است که بازار این قیمت را تعیین برای سکه و طلا تعیین کرده است.


نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پایان گفت: قیمت جهانی سکه و طلا تغییراتی نداشته است و باید صبر کنیم ببینیم که فردا چهارشنبه قیمت رسمی جهانی سکه و طلا چه میزانی اعلام می‌شود.


کشتی آرای همچنین در خصوص اخلال‌گران بازار سکه و ارز عنوان کرد: قیمت سکه و طلا در کشور بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و اخلال‌گران نقشی در افزایش قیمت سکه و طلا در کشور نداشته‌اند.


منبع: راه دانا


انتهای پیام/4001


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته