دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 03:05
مدیر اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه:

معرفی صنایع‌دستی کرمانشاه با حضور در نمایشگاه‌ها محقق شده است

مدیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیشترین ظرفیت و امکان معرفی صنایع‌دستی استان به واسطه حضور در نمایشگاه‌های استان‌های کشور به دست آمده است.
کد خبر : 300248

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در نمایشگاه‌های سایر استان‌ها توانسته مردم استان‌های مختلف را به درستی با صنایع‌دستی کرمانشاه آشنا کند، اظهار کرد: به طور معمول در هر ماه یکی از استان‌های کشور نمایشگاه صنایع دستی برگزار می‌کند و ما با انتشار فراخوان از صنعتگران‌مان دعوت می‌کنیم تا در این نمایشگاه‌ها حضور داشته باشند. این موضوع ظرفیت‌های موجود در استان را بسیار خوب معرفی کرده است.


وی در معرفی برنامه‌های سالانه این استان در حوزه صنایع‌دستی بیان کرد: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی کرمانشاه معمولاً فصلی هستند که یکی از آنها طی چند روز گذشته در طاق‌بستان برگزار شد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر ساله طی ایام نوروز در همه ورودی‌های شهر نمایشگاه فصلی صنایع دستی را برگزار می‌کنیم. البته در این میان یکسری نمایشگاه اختصاصی بسته به ظرفیت‌های شهرستان‌ها نیز برگزار می‌شود که اتفاقاً مخاطبان و بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارند.


وی با اشاره به ارائه تولیدات صنعتگران این استان در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی که شهریورماه برگزار می‌شود گفت: در هر دوره تلاش می‌کنیم تا بهترین و باکیفیت‌ترین صنایع‌دستی را در نمایشگاه ارائه کنیم. این نمایشگاه اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد و ما می‌توانیم به بازار فروش خوب و معرفی بهتری نسبت به هنر بومی منطقه برسیم.


انتهای پیام/4031






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته