دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد؛

کشف کالای احتکارشده 100 میلیاردی در آذربایجان شرقی/ جزئیات کشف 2 محموله قاچاق

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات کشف دو محموله قاچاق در استان‌های زنجان و کرمانشاه و کشف محموله احتکارشده در سه انبار در استان آذربایجان شرقی به ارزش 100 میلیارد ریال را اعلام کرد.
کد خبر : 300213

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی گفت: حسب گزارش نیروی انتظامی شهرستان سلطانیه و با همکاری دایره آگاهی پلیس زنجان در کنترل خودروهای عبوری در محدوده زنجان-تهران سه راهی بوئین (شهرستان سلطانیه) از یک دستگاه خودروی سواری 6 بسته 50 کیلوگرمی محموله جاساز نقره ذوب‌شده در کف صندلی عقب خودرو کشف شد که ارزش محموله طبق برآورد اولیه 12 میلیارد ریال بوده و پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.


وی افزود: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از سه انبار بیش از 2 هزار قلم کالای احتکارشده به ارزش بالغ بر 100 میلیارد ریال کشف و انبارها پلمپ و برای صاحبان آنها تشکیل پرونده شده است.


سخنگوی سازمان تعزیرات تصریح کرد: همچنین دو نفر در کرمانشاه شناسایی شدند که قصد داشتند 58 هزار دلار را از طریق جاسازی در یک خودرو به کشور عراق انتقال دهند.


وی با بیان اینکه دلارها نیز ضبط و به نمایندگان بانک مرکزی تحویل داده شده است، تصریح کرد: با تلاش مأموران هر دو متهم دستگیر شدند و اکنون در بازداشت هستند و پرونده آنها نیز در سازمان تعزیرات کرمانشاه در حال رسیدگی است.


انتهای پیام/4076


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته