دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 04:27
مادر رتبه دو کنکور زبان‌های خارجه:

دخترم برای کنکور زبان درس نخواند/ آشنایی رتبه دو کنکور زبان با ژاپنی و آلمانی

مادر رتبه دو کنکور زبان‌های خارجه گفت: پریسا اصلا برای کنکور زبان درس نخواند، زبان همیشه برایش در جریان بوده و هست، فقط خواست که خودش را در این آزمون محک بزند.
کد خبر : 300186

ستاره سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: پریسا اصلا برای کنکور زبان درس نخواند رشته دخترم تجربی است و زبانش خیلی خوب است، چراکه همواره کلاس زبان می‌رفت. زبان همیشه برایش در جریان بوده و هست و به قصد کنکور زبان درس نخواند فقط خواست که خودش را در این آزمون محک بزند.


مادر پریسا علاوی طوسی افزود: دخترم می‌خواهد پزشکی بخواند و فکر می‌کنم که بشود با درصدهایی که زده، پزشکی قبول شود. او اکنون زبان ژاپنی هم تا حدودی می‌داند و در حال آموختن زبان آلمانی است. معتقدم که زبان مهارتی است که می‌توان آموخت و نیازی به درس خواندن در دانشگاه نیست.


وی ادامه داد: اگر پزشکی دانشگاه تهران ممکن نشود ترجیحمان این است که نزدیک خودمان در سمنان یا اطراف سمنان باشد و دردسرهای خوابگاه را نداشته باشد.


مادر رتبه دو کنکور زبان‌های خارجه بیان کرد:‌ از اوایل مرداد سال گذشته درس‌خواندن جدی را آغاز کرد. 10 ماه یکسره، روزی 9 ساعت درس می‌خواند.


سلطانی ادامه داد: در این مدت نه مهمانی نرفتیم نه مهمان آمد عید هم در خانه بودیم چراکه بچه‌ها همه درس می‌خوانند سال آخر نمی‌شود برنامه جانبی و جمعی گذاشت.


مادر رتبه دو کنکور زبان‌های خارجه درباره میزان هزینه‌‌های کنکور دخترش گفت: اصلا هزینه خاصی نکردیم. بیشتر بچه‌هایی که از شهرستان‌ها قبول می‌شوند این‌گونه هستند. شنیده‌ام در تهران برخی از معلمان چند ده میلیون تومان می‌گیرند اما در شهرستان‌ها این‌گونه نیست. دخترم حتی مشاوره هم نداشت ما خودمان دو نفری برنامه‌ریزی می‌کردیم. برخی اوقات مدرسه کلاس‌هایی می‌گذاشتند که گاهی دخترم در آنها شرکت می‌کرد.


وی تاکید کرد: دخترم می‌خواهد در آینده روانپزشکی بخواند و خیلی در این زمینه مطالعه داشته است. می‌خواهد پزشکی عمومی بخواند و بعد روانپزشکی را ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/4060/4040


انتهای پیام/

برچسب ها: کنکور 97
ارسال نظر
هلدینگ شایسته