دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1397 - 14:54
فرمانده ارتش لبنان:

رژیم صهیونیستی از وجود تروریست‌ها در منطقه سود می‌برد

فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد: روز ارتش امسال در حالی برگزار می‌شود که ارتش توانسته‌است موفقیت‌های زیادی در مبارزه با تروریست‌ها به‌دست آورد. دشمن صهیونیستی نخستین طرفی است که از وجود تروریست‌ها در منطقه سود می‌برد.
کد خبر : 300133

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرتیپ جوزف عون در سخنانی به مناسبت روز ارتش گفت: «آرمان‌های ارتش لبنان ثابت است و ما همچنان استوار در مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده‌ایم.»


وی افزود: «روز ارتش امسال در حالی برگزار می‌شود که ارتش توانسته‌است موفقیت‌های زیادی در مبارزه با تروریست‌ها به‌دست آورد و تحرکاتشان را متوقف کند و منطقه را با عملیات‌های بازدارنده و امنیتی در کنترل خود درآورد.»


عون تصریح کرد:‌ «ما موفقیت‌های زیادی در زمینه مبارزه با قاچاق از مبادی غیرقانونی داشتیم و ماموریت‌هایمان در حوزه برقراری امنیت و ثبات در مرزها موفق بوده است.»


فرمانده ارتش لبنان تصریح کرد: «موفقیت‌های ارتش لبنان در غلبه بر تروریست‌ها به معنای این نیست که منطقه امن شده است، بلکه دشمن صهیونیستی نخستین طرفی است که از وجود تروریست‌ها در منطقه سود می‌برد. آنها تروریست‌ها را در خاک ما گمارده‌اند تا ثروت‌های طبیعی و امنیت ما را با خطر مواجه کنند ولی ارتش لبنان و مردم این کشور قدرتمندانه ایستاده‌اند.»


انتهای پیام/4077/4033


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته