دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 16:20
با انتخاب فدراسیون فوتبال ایران؛

کارشناس تربیت بدنی واحد اصفهان، بهترین داور لیگ برتر فوتبال ایران شد

سید احمد صالحی کارشناس اداره‌کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در مراسم معرفی برترین‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، عنوان بهترین داور و نشان سوت طلایی را از آن خود کرد.
کد خبر : 30012

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم در بخش معرفی بهترین داور فصل، یدالله جهانبازی، سید احمد صالحی و سید حسین زرگر نامزد بودند که اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، سید احمد صالحی را به عنوان بهترین داور لیگ چهاردهم معرفی کرد.


اصفهانیان پیش از اهدای جایزه صالحی گفت: با توجه به اینکه داوران رکن اصلی فوتبال کشور هستند، باید توجه بیشتری به آنان شود که متاسفانه دیده نمی‌شوند.


همچنین حسن ظهیری، تورج عیوض محمدی و محمدرضا منصوری، نامزدهای بخش بهترین کمک داور لیک چهاردهم بودند که محمدرضا منصوری به عنوان برترین کمک داور فصل چهاردهم لیک برتر فوتبال ایران معرفی شد.


سید احمد صالحی دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی و دانشجوی کارشناسی‌ ارشد مدیریت ورزش و تربیت بدنی بوده و از سال 1379 تاکنون به عنوان کارشناس تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) مشغول به کار است.


وی با دارا بودن درجه داوری ملی از سال 1374 داوری فوتبال را به صورت حرفه‌ای شروع کرده و از سال 1386 تاکنون در لیگ برتر فوتبال ایران بیش از 160 بازی را داوری کرده است.


صالحی پیش از این نیز در سال 1386 به عنوان پدیده جوان داوری لیگ برتر شناخته شده و دو سال نیز کاندیدای قضاوت شهرآورد پایتخت بوده و جزء برترین داوران فوتبال ایران از نظر آمادگی جسمانی است.


وی به آنا گفت: کسب این موفقیت را در ابتدا از الطاف خداوند متعال و بعد مدیون زحمات پدر، مادر، استادان و حمایت‌های مسئولان به ویژه دکتر فروغی ابری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) می‌دانم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته