دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1397 - 02:26
شمشیرباز تیم ملی در گفت‌و‌گو با آنا:

هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در جاکارتاست

شمشیرباز تیم ملی گفت: هدف اصلی همه ورزشکاران ایران کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.
کد خبر : 300113

علی پاکدامن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره آخرین وضعیت تمرینی خود در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: خدا را شکر نه تنها من بلکه همه شمشیربازان شرایط خوبی دارند. ما تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و یک سالی است که در اردوی تیم ملی حضور داریم و برای بازی‌های آسیای خودمان را آماده می‌کنیم. این مسابقات به نوعی المپیک آسیایی محسوب می‌شود و با توجه به اینکه در رنکینگ کشور تاثیر به سزایی دارد همه به دنبال کسب مدال و بهترین نتیجه هستند.


وی ادامه داد: امیدوارم تیم شمشیربازی ایران هم در بخش بانوان و هم آقایان نتیجه قابل قبولی کسب کند و بتوانیم در این مسابقات هم در بخش انفرادی و هم تیمی نتیجه خوبی کسب کنیم. در بازی‌های آسیایی اینچئون شمشیربازی در بخش تیمی در رشته سابر موفق به کسب مدال نقره شد و ما همه تلاشمان این است که در بخش تیمی عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم.


تیم ملی شمشیربازی ایران اواخر تیرماه در رقابت‌های شمشیربازی اسلحه سابر قهرمانی جهان در چین شرکت کرد و پاکدامن به دلیل قرار داشتن در جمع ۱۶ شمشیرباز برتر رنکینگ جهانی در مرحله مقدماتی با قرعه استراحت روبرو شد و به صورت مستقیم به جدول ۶۴ نفره راه پیدا کرد. در این مرحله با نتیجه 15 بر 13 حریف هنک‌کنگی خود را مغلوب کرد و به جدول 32 نفره صعود کرد. این ملی پوش اسلحه سابر در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت ولی با وجود ارائه نمایشی قابل قبول با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۴ شکست خورد.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته