دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1397 - 11:14
رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری 35 نفر در رابطه با پرونده‌های مفاسد اقتصادی/ حضور متکدیان خارجی در تهران را تائید نمی‌کنیم

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به عزم پلیس و سایر دستگاه‌ها برای مقابله با افراد موثر در مداخلات ارزی و مفاسد اقتصادی، گفت: تا به امروز در مجموع 35 نفر بازداشت شدند که 5 نفر از اینها همچنان در زندان هستند.
کد خبر : 300053

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به ادامه‌دار بودن حضور پلیس در پرونده‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: یک بخش از پرونده‌های بزرگ با هماهنگی دستگاه قضایی درحال پیگیری‌ است و در مجموع 35 نفر بازداشت شدند و در این بین هفت پرونده نیز تشکیل شده است.


وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی بحث مفاسد اقتصادی در بازار ارز، سکه و خودرو را دنبال می‌کند، تصریح کرد: همچنین در این راستا پنج نفر نیز به زندان معرفی شده‌اند و تعدادی از دلالان و سوداگران مفاسد اقتصادی توسط پلیس احضار و اقدامات لازم برای این موضوع ادامه دارد.


رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این افراد بازار را بی‌جهت دچار سودا و التهاب می‌کنند، گفت: به‌واقع خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد اما این دست افراد با اقدامات سوداگرانه و منفعت‌طلبانه فضای عمومی جامعه را ملتهب می‌کنند به همین دلیل تعداد زیادی از افراد احضار شدند.


رحیمی تأکید کرد: نظارت‌های پلیس و مجموعه دستگاه قضایی با جدیت ادامه دارد و آخرین تذکرات به این دست از افراد داده می‌شود تا اقدامات سودجویانه خود را کنار بگذارند درغیر این صورت برخورد با آنها جدی خواهد بود.


حضور متکدیان خارجی گزارش نشده است


وی در واکنش به برخی از اظهارنظرهای مدیران شهری مبنی‌بر اینکه 70 درصد متکدیان در تهران از خارج از کشور می‌آیند، گفت: برخورد و جمع‌آوری متکدیان با شهرداری است و آنها باید اقدام کنند اما وجود 70 درصد متکدی خارجی را در پایتخت تأیید نمی‌کنم، زیرا یک نفر متکدی خارجی هم تحویل پلیس نشده است و اگر این اتفاق بیافتد ما آنها را به اردوگاه‌های مخصوص خواهیم فرستاد.


انتهای پیام/4009/4039


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته