دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1397 - 10:27
رئیس هیأت فوتبال استان گیلان:

شنونده باید عاقل باشد

رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: طبق قانون، هیأت فوتبال پنج درصد از هزینه انتقال یک باشگاه را دریافت می‌کند.
کد خبر : 300031

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اتفاقات تیم سپیدرود در فوتبال ایران تمامی ندارد و به گفته جواد تن‌زاده مالک قبلی این باشگاه، مالکان جدید سپیدرود به دنبال فروش امتیاز این باشگاه هستند. تن‌زاده در صحبت‌های دیگری که در خصوص انتقال سپیدرود به مالک جدید مطرح کرد، گفت که رئیس هیأت فوتبال استان گیلان از انتقال امتیاز این باشگاه نفع مالی می‌برد.


قربانعلی الماسخاله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های جواد تن‌زاده در برنامه 90 مبنی بر اینکه مالکان جدید سپیدرود قصد فروش دوباره امتیاز باشگاه را دارند گفت: «درحال حاضر حاضر مالک باشگاه آقای محمد نوین است و مرجع تصمیم‌گیرنده در مورد این باشگاه اداره کل ورزش استان گیلان و هیأت فوتبال هیچ دخالتی در بحث‌های مالکیتی این باشگاه ندارد.»


وی در رابطه با صحبت‌های تن‌زاده که گفته بود هیأت فوتبال از انتقال سپیدرود نفع مالی می‌برد بیان کرد: «طبق قانون، هیأت فوتبال برای انتقال یک باشگاه باید پنج درصد کل مبلغ انتقال را دریافت کند و این پول هم به حساب هیأت فوتبال گیلان واریز شد نه حساب شخصی من. در هر صورت صحبت‌هایی است که از طرف بعضی افراد مطرح می‌شود و شنونده باید عاقل باشد.»


انتهای پیام/4051


انتهای پیام/

برچسب ها: رشت سپیدرود
ارسال نظر
هلدینگ شایسته