دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1397 - 08:35
فرماندهی نیروهای امنیت حج عربستان:

جلوی حضور افراد غیرقانونی در حج امسال گرفته می‌شود

جلسه فرماندهی نیروهای امنیت حج عربستان در منا برگزار و در آن بر لزوم نظارت مستقیم فرماندهان بر مراحل آمادگی‌ها برای اجرای برنامه‌های امنیتی تاکید شد.
کد خبر : 299998

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، جلسه فرماندهی نیروهای امنیت حج عربستان در مقر امنیت عمومی منا به ریاست ارتشبد خالد بن‌قرار حربی فرمانده نیروهای امنیت حج و حضور همه فرماندهان نیروهای امنیت حج برگزار شد.


در این جلسه میزان آمادگی فرماندهان امنیت حج برای اجرای مسئولیت‌های محوله در زمینه حفظ امنیت و سلامت حاجیان بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه و مشاعر مقدسه بررسی شد.


خالد بن‌قرار حربی در این جلسه بر اهمیت یکپارچه کردن تلاش‌ها برای فراهم کردن عملیات میدانی و بالابردن سطح آمادگی برای اجرای برنامه‌های مرتبط با موسم حج متناسب با دستورات سلمان بن‌عبدالعزیز پادشاه و محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان و امکانات نامحدودی که این کشور برای حجاج تدارک دیده است تاکید کرد.
حربی در این جلسه برنامه‌های امنیتی، ترافیکی، سازماندهی، پشتیبانی و برنامه‌های الکترونیکی ویژه‌ بررسی مجوزهای حج در داخل مشاعر مقدسه و مستندسازی و شناسایی متخلفان را بررسی کرد.


فرمانده نیروهای امنیت حج عربستان همچنین بر اهمیت جلوگیری از ورود افرادی که به‌صورت غیر قانونی وارد مشاعر مقدسه می‌شوند تاکید کرد و خواهان فعال‌سازی نیروهای گشت میدانی برای شناسایی متخلفان شد.


انتهای پیام/4033


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب