دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 15:46
پس از دیدار با آیت‌الله سیستانی

ظریف: ایران حامی عراق در مبارزه با تروریسم خواهد ماند

وزیر امورخارجه ایران با بیان اینکه گزارش مفصلی درباره مذاکرات هسته‌ای به آیت‌الله «سیدعلی سیستانی»، مرجع تقلید ساکن نجف، ارائه کرده است، تاکید کرد که ایران همواره حامی عراق در مبارزه با تروریسم بوده است.
کد خبر : 29998

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از «فرات‌نیوز»، «محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران که بامداد امروز دوشنبه وارد عراق شده بود، پس از زیارت حرم امیرالمؤمنین علی (ع) در نجف اشرف، به دیدار آیت‌الله «سیستانی» از مراجع بزرگ شیعه در عراق رفت.


«ظریف» پس از دیدار با مرجع عالیقدر شیعیان عراق، با حضور نشستی مطبوعاتی گفت: آیت‌الله سیستانی بر لزوم تقویت‌ تلاش‌ بین‌المللی برای رویارویی با تروریسم تاکید کردند.


وی یادآور شد: ما امید زیادی به نقش فعال مراجع تقلید در مبارزه با تروریسم و رویارویی با این پدیده داریم.


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه گزارش مفصلی درباره جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای و چالش‌های فرا روی منطقه به آیت‌الله سیستانی ارائه کرده است، تاکید کرد: ایران همواره حامی ملت و دولت عراق در مبارزه با تروریسم بوده است.


ظریف با بیان اینکه تندروی و مذهبی‌گری همه کشورها و ملت‌های منطقه را با تهدید مواجه می‌کند، ضرورت بالای هماهنگی و همکاری بین کشورها برای مبارزه با تروریسم را یادآور شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته