دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1397 - 19:20
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه به زیردستان و سربازان در ناجا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: با تدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) ، امروز نیروهای مسلح ما همگی مکتبی و پیرو ولایت هستند .
کد خبر : 299919

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در دیدار سردار عبدالرضا ناظری، اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما مکتبی و گوش به فرمان رهبری و حافظ انقلاب و ارزش های نظام و اسلام هستند.


وی با اشاره به ظرفیت عظیم کار فرهنگی در نیروی انتظامی، گفت: اقدامات فرهنگی ظرافت بالایی دارد و باید به صورت جدی در ناجا دنبال شود چرا که برخورد پلیس با مردم برگرفته از تارو پود ناجاست.


ادیانی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به زیر دستان و سربازان در ناجا، اضافه کرد: این عزیزان امانت هستند و باید توجه و درک خوبی از آنها داشته باشیم.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه پلیس را یک نیروی ولایی و ارزشمند خواند و گفت: ولایت پذیری، مردمی و مکتبی بودن ویژگی بارز پلیس است و همین ویژگی ها باعث تفاوت پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر پلیس های جهان است.


در ادامه این دیدار،عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران، اظهار کرد: همه ما تربیت شده مکتب حضرت زهرا (س) هستیم و بالاترین افتخار ما خدمت تحت لوای ولایت است.


وی تصریح کرد: حوزه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران بیش از 52 درصد از حوزه سرزمینی استان تهران را در اختیار دارد و در جوار کریمه اهل بیت به زائران آقا علی بن موسی الرضا (ع) خدمت رسانی می‌کند.


ناظری با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس شرق استان تهران در زمینه کاهش جرایم و جذب مشارکت حداکثری مردم در تولید امنیت و برقراری تعاملات گسترده با سازمان‌ها، خاطر نشان کرد: همه ما سرباز حضرت امام هستیم و برای حفظ ارزش‌های اسلامی از فدا کردن جان خود دریغ نمی‌کنیم.


انتهای پیام/4009/4039



انتهای پیام/

برچسب ها: سرباز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته