دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1397 - 14:17
امروز صبح انجام شد؛

نشست مشترک فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش با هیأت پزشکی ارتش عمان

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشستی با سرهنگ الحارثی، جانشین اداره بهداشت و درمان ارتش عمان و هیأت همراه وی به تبادل نظر پرداختند.
کد خبر : 299806

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ پزشک علیرضا خوشدل، صبح امروز در نشستی با سرهنگ الحارثی، جانشین اداره بهداشت و درمان ارتش عمان و هیأت همراه وی به تبادل نظر پرداختند.


در این نشست فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: همواره بین دو کشور ایران و عمان، رابطه خوب و صمیمی وجود داشته و امیدواریم این دیدار شروع همکاری‌های مشترک در زمینه طب رزم و علوم پزشکی نظامی بین دو کشور باشد.


خوشدل در ادامه با تشریح امکانات علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش افزود: این دانشگاه جزو 17 دانشگاه برتر پزشکی ایران است و پزشکان و کادر درمانی بسیار مجرب و مطرحی را تعیلم داده و توانسته با توجه به داشتن شرایط متنوع و امکانات نوین و بروز، نیاز به نیروی مجرب و باکیفیت در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح کشومان را برطرف کند.


گفتنی است، بازدید هیأت پزشکی ارتش عمان از قسمت‌های مختلف دانشگاه از جمله مرکز رشد، دانشکده پزشکی، دانشکده پرستاری و دانشکده دندانپزشکی ارتش از دیگر برنامه‌های این نشست مشترک بود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته