دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1397 - 06:06
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌وگو با‌آنا:

سردار سلیمانی پاسخ مناسبی به یاوه‌گویی‌های ترامپ داد

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ‌های سردار سلیمانی به عنوان افتخار ملی ایرانیان، انقلابی و بسیار جدی است.
کد خبر : 299804

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس خبرگزاری آنا، درباره یاوه‌گویی‌های توئیتری رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: شکست‌های پی‌درپی آمریکایی‌ها را از دست ایران عصبانی کرده است و رئیس‌جمهور این کشور با فرافکنی سعی در انحراف افکار از این شکست‌ها دارد.


وی با بیان اینکه در پاسخ به ترامپ گفت: ابتدا شکست‌های خود را در عراق‌، لبنان، فلسطین، افغانستان، سوریه و یمن هر چند ما حضور نداریم، را جبران کنید بعد به تهدید جمهوری اسلامی ایران فکر کنید.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ترامپ پاسخ مناسبی از سردار سلیمانی دریافت کرد، خاطرنشان کرد: پاسخ‌های سردار سلیمانی به عنوان افتخار ملی ایرانیان، انقلابی و بسیار جدی است.


بروجردی خاطرنشان کرد: تدابیر سردار سلیمانی در راس سپاه قدس عامل اساسی شکست آمریکایی‌ها در منطقه بود.


به گزارش آنا، سردار قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات رمضان در همدان خطاب به مقامات آمریکا اظهار داشت: با ۱۱۰ هزار سرباز و هزاران دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هواپیمای جنگی به افغانستان حمله کردید و پس از شکست بارها از طالبان برای صلح و گفت‌وگو التماس کردید و اکنون برای ما خط و نشان می کشید؟


فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: در جنگ ۳۳ روزه با رژیم منحوس اسراییل که همانند وزنه به پای شما آویزان است، انواع و اقسام شکست‌ها را تجربه کردید و به ما بگویید در غزه چه غلطی توانستید بکنید؟


وی تصریح کرد: شما جنگی با پشتوانه ۲۰۰۰ میلیارد دلار با همکاری امارات و عربستان سعودی در یمن به راه انداختید و همه امکانات فنی که بیش از ۲۸۰۰ دستگاه تانک مجهز دنیا را بدون خط قرمز در اختیار عربستان قرار دادید که چیزی جز جنایات کودک کشی چیزی به دست نیاوردید.


فرمانده سپاه قدس خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ قمارباز به شما می‌گویم از آنچه که شما فکر می‌کنید ما به شما نزدیک‌تریم.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته