دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1397 - 09:50
رئیس باشگاه ترابزون اسپور:

انتقال حسینی امروز نهایی می‌شود

رئیس باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرد که انتقال مدافع استقلال به این باشگاه امروز نهایی می‌شود.
کد خبر : 299709

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از جام جهانی روسیه 2018 و عملکرد قابل قبول سید مجید حسینی در جریان این رقابت‌ها، بازیکن استقلال مورد توجه باشگاه ترابزون اسپور قرار گرفت و آنها خواهان جذب حسینی شدند.


حسینی در ابتدا با پیشنهاد خوب از سوی باشگاه استقلال مواجه شده بود به همین دلیل از رفتن به ترکیه منصرف شد اما پس از اینکه افتخاری مدیرعامل استقلال از سمت خود استعفا داد و دیگر از پیشنهاد مالی بالا از سوی باشگاه استقلال خبری نبود حسینی راهی ترکیه شد تا با این باشگاه مذاکرات کند.


پس از مذاکرات دو باشگاه بالاخره توافق نهایی صورت گرفت و این بازیکن با قرارداد دو ساله به خدمت این باشگاه درآمد، البته کار حسینی به این راحتی انجام نگرفت چرا که بعد از استعفای افتخاری و روی کار آمدن فتحی به عنوان مدیرعامل او اعلام کرد حسینی نمی‌تواند جذب باشگاه دیگری شود. این صحبت‌ها از سوی فتحی باعث شد تا حسینی به ایران برگردد و به دنبال رضایت از باشگاه استقلال باشد.


پس از بازگشت حسینی و جلساتی که با فتحی مدیرعامل استقلال داشت بالاخره این بازیکن توانست رضایت آبی‌پوشان تهران را بگیرد و برای فصل جدید فوتبالی‌اش راهی ترکیه شود.


صبح امروز رئیس باشگاه ترابزون ا‌سپور اعلام کرد که مشکلات حسینی با باشگاه استقلال حل شده و انتقال این بازیکن امروز نهایی می‌شود.


انتهای پیام/4057


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته