دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1397 - 00:51
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد؛

افزایش بصیرت و معرفت‌افزایی استادان با اجرای طرح ضیافت اندیشه

نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور 120 نفر از اعضای هیات علمی در دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی رشت آغاز شد.
کد خبر : 299687

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نهمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشگی گیلان با حضور هیات رییسه و جمع کثیری از استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت آغاز شد.


شاهرخ یوسف زاده چابک رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن خیرمقدم به استادان و مهمانان شرکت‌کننده در این طرح، گفت: طرح ضیافت اندیشه فرصت مناسبی برای تجمیع فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی و به اشتراک‌گذاری آموخته‌ها و تجارب آنهاست.


وی ادامه داد: استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها هر روز وقت خود را صرف کارهای چون گذراندن با بیماران، اتاق‌های عمل، مطالعه، کارهای آموزشی، تحقیقاتی، پژوهش می‌کنند که همه اینها به عنوان یک ارزش منحصر به فرد برای هر یک از آنان محسوب می‌شود. در این راستا، اگر در مسیر انجام کارها به یک لذت درونی و اقناع کننده دست پیدا کردیم، حکایت از آن خواهد داشت که وقت خود را بیهوده صرف نکرده ایم و کار درست را انجام داده‌ایم.


وی، خاطر نشان کرد: طرح ضیافت اندیشه، این فرصت را در اختیار استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار داده تا در یک فضای غیر اداری و معنوی یافته‌های خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر باخبر شوند. این طرح منجر به افزایش بصیرت و معرفت‌افزایی استادان و نخبگان می‌شود.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته