دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1397 - 20:51

برگزاری دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت ظرفیت‌ها چالش‌ها و تدابیر پیشرفت ایران

دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت، ظرفیت‌ها چالش‌ها و تدابیر پیشرفت ایران، ۲۲ آذرماه ۹۷ به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.
کد خبر : 299636

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط کنگره پیشگامان پیشرفت، دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت ظرفیت‌ها، چالش‌ها و تدابیر پیشرفت ایران، ۲۲ آذرماه ۹۷ به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) و در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار خواهد شد.


تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، ظرفیت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت توسط نسل آینده‌ساز جامعه، کمک به همگانی‌کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان، فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه جوانان و دانشجویان کشور و بکارگیری آن برای تولید آثار علمی و هنری با موضوع پیشرفت، جهت‌دهی به تولیدات و آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان کشور در زمینه پیشرفت و ارزیابی و ارتقاء مداوم آنها، فرهنگ‌سازی و تقویت روحیه خودباوری در بین دانشجویان و نسل جوان کشور از اهداف این کنگره است.


علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار در بخش‌های کنگره و در قالب محورهای اعلام شده، به صورت انفرادی و یا در قالب گروه‌ها و مراکز زیر در کنگره شرکت نمایند.


انتخاب و داوری آثار در هر یک از بخش‌های مختلف کنگره توسط گروه‌های تخصصی متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان ذیربط انجام خواهد شد.


علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس‌ اینترنتی kpip.ir مراجعه نمایند.



انتهای پیام/4007



انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه الزهرا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته