دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1397 - 16:44
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

برخورد با قاچاقچیان دانه‌درشت‌ در تعزیرات حکومتی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را تشریح کرد.
کد خبر : 299581

ناصر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس خبرگزاری آنا، در تشریح جلسه کمیسیون شورها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمال انصاری انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و معاونانشان مهمان کمیسیون بودند، اظهار کرد: صحبت‌هایی درباره مسائل و مشکلاتی که در زمینه تعزیرات و بحث برخورد با قاچاق وجود دارد و دغدغه نمایندگان است، مطرح شد.


وی افزود: نمایندگان از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خواستند که با قاچاقچیان دانه‌درشت برخورد کنند و فقط به برخورد با خرده‌پاها و کسانی‌که تنها منبع درآمدشان یک وانت و یا پراید است و با آن 2 گونی برنج و یک عدد تلویزیون یا کولر را میان دو روستا جابه‌جا می‌کنند. قانع نشوند.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی نباید نگاهش از دانه درشت‌ها انحراف پیدا کند و به مسائل خرد توجه نشان دهد.


شریفی تنظیم بازار و گرانی‌ها را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز عصر کمیسیون عنوان و بیان کرد: گرانی‌ها مردم را کلافه کرده است؛ بنابراین از مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی خواسته شد طبق قانون نظام صنفی کشور، مصوب سال 92 مجلس شورای اسلامی نظارت را با جدیت پیگیری کنند و به ایشان توصیه شد که در بحث معیشت بیشتر هوای مردم را داشته باشند.


انتهای پیام/4034



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته