دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 13:09
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان‌غرب:

شرکت در نماز جماعت پایه کار فرهنگی در دانشگاه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب، تجلی طلایی کار فرهنگی در دانشگاه‌ها را شرکت استادان، کارکنان و دانشجویان در نماز جماعت خواند و شرکت در نماز جماعت را پایه کار فرهنگی نامید.
کد خبر : 29955

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرهان گل‌کارمنش در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب که با حضور همه اعضاء در محل دفتر ریاست مرکز تشکیل شد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد رئیس دانشگاه آزاد دکتر میرزاده، شورای فرهنگی دانشگاه‌ها یکی از عالی‌ترین شوراهای دانشگاه است و اجرای تصمیمات آن مهم و ضروری است.


وی استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی و مشارکت هر چه بیشتر آنها را در امور فرهنگی خواستار شد و گفت: اعتماد کردن به جوانان خلاق و با استعداد و محول کردن بخشی از امورات موجب می‌شود تا علاوه بر آشنایی با مسائل دینی، مروجان و مبلغان خوبی در جامعه باشند.


در این جلسه فعالیت‌های ماه مبارک رمضان مورد ارزیابی قرار گرفت و برنامه‌های این مرکز برای برگزاری مراسم ویژه عزاداری سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با همکاری هیأت‌های مذهبی شهرستان،‌ گرامی‌داشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، ولادت امام رضا (ع)، گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و برگزاری جشن پایانی کلاس‌های اوقات فراغت فرزندان استادان و کارکنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته