دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 13:14
در گفت و گو با آنا

سینا عشوری: اشک‌ها را به خنده تبدیل می‌کنیم/ از منصوریان رخصت می‌گیریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: متاسفانه در تبریز عده‌ای معتقد هستند که بازیکنان سرباز تراکتور تمایلی برای بازی کردن در این باشگاه ندارند.
کد خبر : 29946

سینا عشوری درباره دیدار حساس تیمش با نفت تهران در هفته اول پانزدهمین دوره لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اظهار داشت: «امیدوارم در این بازی روز، روز ما باشد و بتوانیم با استفاده از موقعیت‌هایی که نصیب‌مان می‌شود، برنده بازی شویم و اجازه ندهیم دشمنان شاد گردند. قطعا پیروزی ما در این دیدار باعث خواهد شد تا اشک هایی که هواداران بابت از دست رفتن قهرمانی فصل گذشته ریختند تبدیل به خنده شود.»


وی ادامه داد: «جوی در شهر تبریز به راه افتاده مبنی بر اینکه بازیکنان سرباز امسال تمایلی برای جدی بازی کردن ندارند و تراکتورسازی شانسی برای ایستادن در میان تیم های بالای جدول ندارد. برای آنکه ثابت کنیم این حرف ها تنها حاشیه سازی کسانی است که دوست ندارند تراکتورسازی امسال موفق شود، با جان و دل بازی خواهیم کرد تا ضمن کسب پیروزی هیچ گونه شک و شبهه ای درباره ما ایجاد نشود.»


هافبک تراکتورسازی در مورد تیم نفت تهران گفت: «شاگردان منصوریان بهتر از پارسال شده‌اند و با آمدن ستاره‌هایی چون سید جلال حسینی، پیام صادقیان و آلویز نانگ آماده تر از پارسال شده اند. با این حال ما وظیفه داریم که در تمامی دیدارهای خانگی پیروز شویم تا به هدف اصلی مان که قهرمانی است، برسیم. ضمن اینکه من و دیگر بازیکنان تراکتور پیش از شروع بازی سمت منصوریان می رویم و از او رخصت می‌گیریم تا نشان دهیم به مربیان بزرگ فوتبال ایران احترام می گذاریم.»


عشوری در خصوص میزان آمادگی خود بیان داشت: «بعد از 9 ماه محرومیتی که از هفته پنجم فصل گذشته به بعد با آن روبرو بودم کمی از آمادگی 100 درصد دور شدم. البته در طول این مدت تمریناتم را رها نکردم و تلاش می کنم بازی به بازی به شرایط خوب گذشته‌ام برگردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته