دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1397 - 10:48
حبیب‌زاده:

شهردار تهران به خانواده‌های کارگران جان‌باخته در حادثه تصادف توجه جدی کند

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از شهردار خواست تا به خانواده‌های کارگران جان‌باخته فضای سبز که در حادثه تصادف در بزرگراه بابایی جان باختند، توجه ویژه کند.
کد خبر : 299440

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، افشین حبیب‌زاده در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه جان‌باختن تعدادی از کارگران شهرداری در اتوبان شهید بابایی گفت: ضمن تسلیت به خانواده‌های این کارگران که در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند، از شهردار تهران درخواست می‌کنم به خانواده‌های این افراد توجه جدی داشته باشد.


نائب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای شهر از محسن هاشمی به دلیل تذکر به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای رعایت شأن نظارتی شورا تشکر کرد و گفت: حتماً این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا دیگر شاهد چنین پاسخگویی‌های از سوی مدیران شهری به دنبال وظایف نظارتی اعضای شورا نباشیم. از آقای علیخانی نیز بابت به تعویق انداختن نطق خود که در ارتباط با پاسخ آقای پورسیدآقایی بود، قدردانی می‌کنم و از ایشان می‌خواهم مباحثی که در متن خود داشتند را به کمیسیون ارجاع دهند تا در کمیسیون به طور جدی مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.


انتهای پیام/4009/4039


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته