دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی:

تعداد زیادی از مدیران باید از دولت خداحافظی کنند

رئیس کمیسیون شورا‌ها ضمن تأکید بر اینکه باب جذب نیرو‌های باز نشسته که از گذشته‌های دور باز بود به صورت کلی بسته شد عنوان کرد: در حال حاضر اگر هر کس که وارد دایره بازنشستگی شود، دیگر نمی‌تواند به پست خود باز گردد؛ امیدواریم با این طرح عرصه کار برای جوانان باز شود.
کد خبر : 299338

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، محمدجواد کولیوند، نماینده کرج و رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی در گفت‌وگویی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دولت اظهار داشت: برآورد‌هایی که از تعداد مدیران بازنشسته در بدنه دولت به دست آمده اگرچه عدد دقیقی نیست، اما تعداد زیادی از مدیران باید با جایگاه‌های خود خداحافظی کنند.


وی با اشاره به بالا بودن میانگین سنی مدیران در دولت عنوان کرد: شهرداری، نهاد‌های دولتی، سازمان‌هایی که به صورت غیر مستقیم با دولت در ارتباط هستند در کنار وزارتخانه‌ها باید تابع این قانون باشند.


رئیس کمیسیون شورا‌ها ضمن تأکید بر اینکه باب جذب نیرو‌های بازنشسته که از گذشته‌های دور باز بود به صورت کلی بسته شد عنوان کرد: در حال حاضر اگر هر کس که وارد دایره بازنشستگی شود دیگر نمی‌تواند به پست خود باز گردد؛ امیدواریم با این طرح عرصه کار برای جوانان باز شود.


کولیوند همچنین گفت: از زمان تصویب و ابلاغ قانون دولت موظف است ظرف مدت ۶۰ روز این قانون را اجرا کند در این زمان هم نیرو‌های جوان‌تری که در ادارات وجود دارند می‌توانند برای این پست‌ها به کار گرفته شوند؛ تعداد زیادی نیروی جوان در ادارات وجود دارد که به خاطر حضور بازنشستگان امکان استفاده از تخصص آن‌ها وجود ندارد.


وی در ادامه تأکید کرد: هیچ مشکلی در خصوص کمبود نیرو در ادارات به وجود نمی‌آید چرا که سال به سال این ادارات بر اساس نیاز‌های خود نیرو‌های جدید تری می‌گیرند و البته توان کاری و تخصص مدیران جوان در بسیاری از موارد دیده شده است که از مدیران بازنشسته بیشتر است.


منبع: راه دانا


انتهای پیام/4001


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته