دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت:

بخش مجسمه بخاطر مسائل اقتصادی حذف شد/ توزیع کارتون در مدارس منوط به همکاری آموزش و پرورش

مسعود نجابتی با اشاره به پرهزینه بودن رشته مجسمه‌سازی گفت: مجسمه که از بخش‌های جدی دوره‌های پیشین جشنواره هنر مقاومت بود، بخاطر مشکلات اقتصادی حذف شده است.
کد خبر : 299328

مسعود نجابتی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری آنا درباره حذف بخش مجسمه از پنجمین جشنواره هنر مقاومت گفت: از آنجا که مجسمه‌سازی رشته پرهزینه‌ای است بخاطر مسائل اقتصادی نتوانستیم این بخش را برگزار کنیم.


وی ادامه داد: مجسمه‌سازی رشته پرهزینه‌ای است و اجرای آن در ابعاد واقعی و در سطح شهر مستلزم حمایت سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر است.


دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت اظهار کرد: بخاطر مشکلات موجود تصمیم به برگزاری بخشی با عنوان طراحی صنعتی گرفتیم که امکان تولید آثار در قالب آن، بیشتر برایمان فراهم بود. در حقیقت این امر، انتخابی استراتژیک بوده و شاید بتوانیم مجددا در دوره‌های بعد جایی برای ارائه مجسمه باز کرد.


نجابتی در خصوص ارائه بخش کارتون تصریح کرد: آثار این بخش بخصوص آثار مربوط چهل شخصیت منفوری که همراه با بیوگرافی در حال تولید هستند، به بازار راه پیدا می‌کنند.


وی افزود: انتظار ما این است که آثار بخش کارتون جشنواره هنر مقاومت، به دست مخاطبان که قشر کودک و نوجوان هستند، برسد.


دبیرکل جشنواره هنر مقاومت تصریح کرد: ما امیدوار هستیم آموزش و پرورش زمینه‌ای مهیا کند تا بتوانیم آثار بخش کارتون را در مدارس توزیع کنیم.


انتهای پیام/۴۰۳۱


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته