دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 12:11
در گفت و گو با آنا

سخنگوی باشگاه ملوان: بهشتی تا فردا فرصت دارد/ قلعه‎نویی در هر شرایطی می‌ماند

محمود آذرگون گفت: اگر بهشتی از مالکیت ملوان کنار برود یا کنار گذاشته شود، دنیامالی و مسئولان شهر انزلی این تیم را اداره خواهند کرد.
کد خبر : 29928

سخنگوی باشگاه ملوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «بهشتی تا فردا فرصت دارد تعهدات خود را پرداخت کند. در آخرین جلسه ای که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد بهشتی قول داد تا فردا(سه شنبه-6 مرداد) به تعهدات خود عمل کند اما تا این لحظه وی چنین کاری را انجام نداده است.»


آذرگون در ادامه افزود: «تمام خواسته های بهشتی برآورده شده و وی نمی تواند این مسئله را به عنوان بهانه ای برای عدم پرداخت تعهداتش اعلام کند.»


وی در پاسخ به این سوال که در صورت انصراف بهشتی از مالکیت ملوان، سرمربیگری قلعه نویی در این تیم چه وضعیتی پیدا می کند؟ خاطرنشان کرد: «اگر بهشتی از مالکیت ملوان کنار برود یا کنار گذاشته شود، دنیامالی و مسئولان شهر انزلی این تیم را اداره خواهند کرد. به طور حتم در آن شرایط هم قلعه نویی ماندنی خواهد بود. این مربی به ما هم اعلام کرده که تحت هر شرایطی در ملوان می‌ماند.»


سخنگوی باشگاه ملوان درباره اعتراض بعضی مربیان لیگ برتری نسبت به حضور بازیکنان سرباز در دو تیم ملوان و تراکتورسازی تصریح کرد: «این مربیان در زمانی که در تیم‌های نظامی حضور دارند اعتراض نمی کنند اما وقتی به تیم دیگری می روند این مسائل را عنوان می کنند. حضور بازیکنان سرباز در تیم‌های نظامی باعث می‌شود کیفیت آنها افزایش پیدا کند. بازیکنانی نظیر احمدزاده و کنعانی زادگان پیش از حضور در این دو تیم بازیکنانی گمنام بودند، اما در حال حاضر به بازیکنانی بزرگ تبدیل شده اند. ضمن اینکه اگر ما این بازیکنان را جذب نکنیم آنها مجبورند برای انجام خدمت سربازی از فضای فوتبال دور شوند و این مسئله به ضرر آنها خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته