دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 12:24

اجرای طرح سلامت استادان و کارمندان در واحد نجف‌آباد

اجرای طرح سلامت در راستای پیشبرد توسعه پایدار و سلامت کارکنان، استادان و خانواده آنان برای نخستین بار از سوی معاونت پزشکی واحد و با همکاری دانشکده پزشکی، مرکز سلامت و بیمارستان دانشگاه، حرکتی بزرگ در حوزه سلامت پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد خواهد بود.
کد خبر : 29927

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد درباره اجرای طرح سلامت٬ اظهار کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در توسعه پایدار هر کشوری، سلامت نیروی انسانی است و استادان و همکاران دانشگاهی که با دانشجویان در ارتباط هستند، به عنوان گزینه‌های اساسی در توسعه، همواره جایگاه ویژه‌ای در توسعه کشورها داشته و دارند به همین خاطر، یکی از اهداف واحد نجف‌آباد به طور حتم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح و برنامه‌های مستمر مرکز سلامت دانشگاه برای اجرای این طرح که بتواند گامی در پیشبرد توسعه پایدار که بخشی از آن سلامت کارکنان، استادان و خانواده‌های آنان است، بردارند.


دکتر سید محمد امیری با بیان اینکه این طرح در سه بخش سلامت جسم، بهداشت روان و سنجش آنالیز بدن اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح سلامت باید همه همکاران دانشگاه شرکت کنند و در فاز اول این طرح کارکنان و اعضا هیات علمی هستند و در فاز دوم این طرح خانواده استادان و کارکنان خواهد بود و اگر این طرح با موفقیت اجرایی شود، ثمرات و برکات بسیاری مثبتی درحوزه سلامت پرسنل دانشگاه خواهد داشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با تاکید بر ضرورت اجرای طرح سلامت٬ گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح سلامت در این دانشگاه با همکاری بیمارستان دانشگاه آماده شده که می‌تواند به رشد و تحول اساسی در زمینه سلامت و بهداشت پرسنل دانشگاه امیدوار بود.


امیری با بیان اینکه روزانه 20 نفر از مسئولان، اعضای هیات علمی و کارکنان به مرکز سلامت دانشگاه معرفی می‌شوند، گفت: در مرکز سلامت دانشگاه فرم‌های شناسنامه سلامت از سوی پرسنل و پزشک (اینترن زن و مرد ) با نظارت پزشک مرکز سلامت تکمیل و معاینات لازم با همکاری بیمارستان واحد صورت خواهد گرفت.


وی زمان اجرای این طرح را از 94/5/1 بیان کرد و افزود: در ابتدای راه هستیم. با تدوین برنامه طرح سلامت در دانشگاه، زیر ساخت مناسبی را فراهم کرده و امیدواریم با همت و همکاری تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه، به اهداف عالی که از پیش تعیین کرده‌ایم دست‌ یابیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته