دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1397 - 14:21

خرید بیش از 18 میلیارد کتاب توسط وزارت ارشاد

خرید 94 هزار و 250 عنوان کتاب به ارزش 18 میلیارد و 658 میلیون و پانصد هزار ریال در جلسه هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.
کد خبر : 299204

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 532 عنوان کتاب در 94 هزار و 250 نسخه به مبلغ کل 18 میلیارد و 658 میلیون و پانصد هزار ریال را تصویب کرد.


عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.


مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:


الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع هنرستان پیام شهید مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:


١-رسید انبار ٢ برگی نسخه ذی‌حسابی و امور مالی


٢-کپی پروانه نشر معتبر از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد


٣-فاکتور فروش، اصل و تصویر:


الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد که داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است


ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.


ج) در قسمت خریدار، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.


د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.


و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.


4- پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات.


ب) ناشرانی که بخشی از مصوبات‌شان جزو انتخاب‌های کانون فرهنگی مساجد است، قبل از مراجعه به انبار عمومی، برای تحویل عناوین مربوطه، به انبار این نهاد در مجتمع سازمان نهضت سواد آموزی مراجعه کنند.


ج) ناشران هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.


د) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری و مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.


انتهای پیام/4028


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب