دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1394 - 11:57

ثبت‌نام اردوهای جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود آغاز شد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اردوی معنوی و سازندگی جهادی را در سال جاری برگزار می‌کند.
کد خبر : 29919

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر گفت : پیش ثبت نام این اردو از بین دانشجویان پسر و دختر علاقه‌مند آغاز شده است.


احسان اسدی در مورد اهمیت اردوهای جهادی افزود: این حرکت فرهنگی در درجه اول تمرین و فرصت بسیار مناسبی است برای خدمت‌رسانی در ابعاد مادی و معنوی به مردمانی که از بسیاری امکانات شهری محروم‌اند، ثانیا در کنار آن یک موقعیت بسیار خوب و طلایی برای خودسازی، کسب تجربه، آشنایی با زندگی‌های مردم و در واقع یک نوع خدمت‌رسانی به خود است و فایده سوم آن نیز اینجاست که دانشجویان جهادگر به عنوان سفیران کار و تلاش در روستا مشغول به فعالیت با توجه به سطح توانمندی و علاقه‌های خود می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی با درس خواندن و تحقیق برای دانشجویان با هدف رسیدن به قله‌های علمی سپری می‌شود، دوران فراغت تابستان فرصتی است تا این ساعات با حرکت زیبا و باشکوه خدمت به مردم طی یک جنبش دانشجویی غنی شود.


اسدی گفت: اردوی جهادی نمونه کوچکی از جهاد در راه خداست که باید قدر آن را دانست و فرصتی مناسب برای خودسازی و این مهم در کنار تمام تلخی و شیرینی هایست که در کنار مردم روستا به دست می‌آید.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود یادآوری کرد: این طرح به مدت 10 روز پس از پایان امتحانات ترم تابستان و از 9 لغایت 19 شهریور در روستاهای محروم منطقه کالپوش ویژه خواهران و برادران دانشجوی این دانشگاه در تمام مقاطع و رشته های تحصیلی برگزار خواهد شد.


وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی به آدرس https://mofateh-bso.ir/?p=2831 مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته